×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
جزیره قشم حامی پر قدرت برای سرمایه‌گذاری در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی است

اقتصادتهران: مدیر نفت و انرژی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: منطقه آزاد قشم به عنوان یکی از مناطق مهم حوزه نفت، گاز و انرژی جنوب کشور با ارائه ۳۶ بسته منتخب سرمایه گذاری در نخستین نمایشگاه بین المللی ایران پتروکم حضور پررنگ دارد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، صادق قاسمی با اعلام این خبر بیان داشت: جزیره قشم با برخورداری از ۱۷ میدان نفتی و گازی، دسترسی به بازار گسترده سرزمین اصلی، کشورهای همسایه و کشورهای خاورمیانه، دسترسی به آب‌های بین‌المللی، محل مناسبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه نفت گاز، پتروشیمی و انرژی است.

وی ادامه داد: از همین روی منطقه آزاد قشم با ارائه ۳۶ بسته سرمایه گذاری منتخب در نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم (IranPetrochem) با شعار حمایت از تولید دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش حضور دارد.

قاسمی تصریح کرد: با تصمیم دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی صرفا مناطق آزاد قشم، چابهار و اروند در این نمایشگاه حضور دارند.

بنابراین گزارش، نخستین نمایشگاه و همایش بین المللی ایران پتروکم از تاریخ ٢۴ لغایت ٢۶ بهمن در محل نمایشگاه بین المللی جزیره کیش با حضور نمایندگانی از مدیریت نفت و انرژی سازمان منطقه آزاد و شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه قشم و بیش از ۱۵۰ شرکت دانش بنیان و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و صنایع پتروشیمی و با شعار حمایت از تولید دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش برگزار می‌شود.

ایران پتروکم نمایشگاه تخصصی پتروشیمی و صنایع وابسته است که با شیوه‌ای نوین و رویکردی متفاوت در حمایت از تولید دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches