×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
جریمه ۶۲۰ هزار تهرانی در طرح منع تردد شبانه

اقتصادتهران: معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از ابتدای اجرای طرح محدودیت‌های شبانه تاکنون ۶۲۰ هزار متخلف در پایتخت جریمه شده‌اند.

به گزارش اقتصادتهران، سرهنگ علی همه خانی در گفتگو با مهر در خصوص ترددهای شبانه و جریمه ورود به این طرح اظهار کرد: برخلاف تصور برخی شهروندان در خصوص عدم ثبت جریمه‌ها در طرح ورود به محدودیت‌های کرونایی شبانه، این دوربین‌ها از همان روزهای اول و با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا فعال بوده و رانندگانی را که بدون مجوز وارد این محدوده‌ها می‌گردند را مورد اعمال قانون قرار می‌دهند.

وی گفت: با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و از آغاز و اجرای طرح ممنوعیت‌های تردد در سطح شهر تهران تعداد ۶۲۰ هزار خودرو توسط دوربین‌ها مورد اعمال قانون قرار گرفته‌اند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در همین خصوص و در فروردین ماه امسال ۲۵۶۸۹ مورد تخلف پلاک اعم از تخلف مخدوشی و پوشش پلاک مورد اعمال قانون قرار گرفته‌اند و نیز ۲۱۴۷ خودرو هم توقیف شده‌اند.

وی افزود: برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی مخدوشی و هرگونه تغییر در ارقام پلاک وسیله نقلیه مجازات حبس از ۶ ماه تا یکسال را برای متخلفین در پی دارد.

سرهنگ همه خانی از رانندگان تهرانی خواست به علت شیوع گسترده ویروس کرونا، از تردد در سطح شهر و در ساعات اعلامی و رفتن به دورهمی‌ها و مهمانی‌ها به دلیل حفظ جان خود و دیگران جدا خودداری نمایند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches