×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
توزیع ۳۴ هزار بسته معیشتی میان خانواده‌های کم‌برخوردار

اقتصادتهران: سخنگوی ستاد نوروزی جمعیت هلال احمر با اشاره به همزمانی ماه مبارک رمضان و عید نوروز، از توزیع بیش از ۳۴ هزار بسته معیشتی در میان خانواده‌های نیازمند و کم‌برخوردار در کشور خبر داد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از جمعیت هلال احمر؛ علی درویش‌پور اظهار داشت: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، جمعیت هلال احمر با توجه به رسالتی که دارد در کنار نیازمندان و افراد کم برخوردار حضور دارد که بر این اساس از ابتدای طرح نوروزی ۳۴ هزار و ۹۰۰ بسته معیشتی در میان اقشار کم برخوردار جامعه توزیع شده است.

وی با اشاره به ماموریت‌های هلال احمر از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز گفت: از تاریخ ۲۴ اسفند تا چهارم فروردین، یک هزار و ۴۸۰ عملیات و خدمت از سوی هلال احمر به شهروندان ارائه شده که در این ماموریت‌ها در مجموع به هشت هزار و ۵۹۱ نفر امدادرسانی شد.

سخنگوی ستاد نوروزی جمعیت هلال احمر افزود: قسمت مهمی از ماموریت‌های هلال احمر در این ایام در حوزه جاده‌ای بود که بر همین اساس ۱۲۴ نفر از شهروندان متاثر از حوادث جاده‌ای رهاسازی و یک هزار و ۳۴ نفر در محل درمان شدند.

درویش پور ادامه داد: علاوه بر این جمعیت هلال احمر با بهره‌گیری از توان داوطلبان و جوانان در نقاط مختلف جاده‌های کشور حضور فعال داشته و به راهنمایی و آموزش مسافران نوروزی می‌پردازند و در قالب طرح‌های مختلف خدمات بشردوستانه به شهروندان ارائه می‌دهند. در همین رابطه ۱۱۴ هزار نفر از خدمات پویش بِهرَفت، ۴۴ هزار نفر از پویش سبز و ۳۶ هزار نفر از خدمات گروه‌های سحاب بهره‌مند شدند. در مجموع سازمان جوانان هلال احمر در این مدت به بیش‌ از ۸۸۸ هزار نفر خدمات‌رسانی کرده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches