×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
تمایز در خدمات با گشایش حساب غیر حضوری در بانک سامان

اقتصادتهران: در دنیای بانکداری مدرن، دیگر وقت صرف افتتاح حساب حضوری داخل شعبه نمی‌شود. مشتری در اینگونه موارد به فعالیت‌های موثرتری بپردازد. گشایش حساب آنلاین مدتی است که از سوی نظام بانکی کشور و توسط بانک‌های تجاری در حال انجام است.

هریک از بانک‌های کشور با ارائه تبلیغات پیرامون افتتاح حساب خود، ترفندهایی را برای جذب مشتریان به منظور این اقدام به کار می‌برند اما بانک سامان با ارائه خدمتی متمایز در افتتاح غیر حضوری، حجت را بر همگان تمام کرده به طوری که مشتریان با گشایش حساب در این بانک، تمایز در ارائه خدمات را مشاهده و از تفاوت‌های موجود آگاه خواهند شد.

به بیان دیگر، کاهش هزینه‌های دریافت خدمات بانکی برای مشتری، یکی از اهداف اساسی بانک سامان برای راه‌اندازی بانکداری مدرن و از اصلی‌ترین ارکان آن یعنی اینترنت ‌بانک در کشور بوده است. نت ‌بانک سامان، شرایطی را به وجود آورده تا زمان و مکان جغرافیایی مانعی برای دسترسی مشتریان به خدمات بانکداری نخواهد بود.

بانک سامان شرایطی را فراهم کرده که مشتریان با دانلود و نصب اپلیکیشن موبایلت بدون نیاز به حضور در شعبه می‌توانند افتتاح حساب کنند.

موبایلت خدمتی است نوین در حوزه بانکداری الکترونیک که توسط بانک سامان ارائه شده است به گونه‌ای که این خدمت در واقع اپلیکیشنی است که بر بستر تلفن همراه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نکته جالب و وجه تمایز بانک سامان با سایر بانک‌ها این است که برای استفاده از این اپ لازم نیست حتماً در بانک سامان سپرده داشته باشید.

به بیان دیگر، در فرایند افتتاح حساب اینترنتی تمام افرادی که فاقد حساب و شماره مشتری در بانک سامان هستند، پس از دانلود اپلیکیشن موبایلت می‌توانند از منوی افتتاح حساب برای ایجاد حساب کاربری و ارسال مدارک خود اقدام کنند. در نهایت پس از احراز هویت و افتتاح حساب، کارت ‌بانکی هر فرد، به نشانی‌ای که در موبایلت ثبت کرده‌اند، ارسال می‌شود.

این فرایند توسط بلو بانک انجام می‌گیرد به عبارت دیگر بلو بانک، بانکی تمام‌ دیجیتال و مطابق با سبک جدید زندگی است که تمامی عملیات بانکداری با اپلیکیشن موبایل و کاملاً آنلاین انجام می‌شود. به زبان ساده بلو، بانکی است که همیشه و همه‌ جا همراه شما خواهد بود.

حداقل سن افراد برای افتتاح حساب غیرحضوری در بانک سامان ۱۸ سال شمسی تمام است و نکته دیگر آن که برای افتتاح حساب اینترنتی باید سیم‌کارت فعال به نام خودتان داشته باشید.

از دیگر شرایط افتتاح حساب می‌توان به این نکته اشاره کرد که برای افرادی که دارای چک برگشتی رفع سوء‌اثر نشده باشند، امکان‌پذیر نیست و در نتیجه فرد مورد نظر باید دارای سو پیشینه بانکی برای چک داشته باشد.

مشتری خواهان استفاده از خدمات غیر حضوری بانک سامان همواره می‌داند که یک بانک، همراه خود دارد و برای تمامی امور، به موبایل خود مراجعه می‌کند.

بانک سامان با پشتوانه‌ای قوی و مستحکم و برخورداری از سیستم‌های نوین در ارائه خدمات بانکداری دیجیتال توانسته است در مدتی که از آغاز فعالیتش در سیستم بانکی می‌گذرد، طیف‌های بسیاری از مردم به ویژه جوانان را به سمت خود جذب کند.

این که یک بانک مورد علاقه تمام گروه‌های سنی به ویژه قشر جوان مملکت باشد به نوعی یک موفقیت برای آن محسوب می‌شود.

خدمات و محصولات بانک سامان به عنوان بانکی پیشرو در ارائه خدمات مدرن و نوین از دیرباز همواره مورد توجه مشتریان و عموم مردم قرار داشته است.

در اینجا ذکر این نکته ضروری است که استفاده از خدمات نوین بانکداری دیگر مثل گذشته به عنوان یک خدمت اضافی یا لوکس مطرح نبوده بلکه ضرورتی است که همگان به اهمیت و مزایای آن واقف شده‌اند به گونه‌ای که هر بانکی که نتواند خدمات مورد نیاز مشتریانش را برآورده کند، با از دست دادن مشتریانش مواجه می‌شود.

بانک‌های تجاری در زمینه ارائه خدمات نوین نهایت سعی خود را بکار گرفته‌اند اما مطمئناً آن بانکی موفق تر عمل خواهد کرد که از دیدگاه مشتریانش،  نسبت به آخرین دستاوردهای خدمات نوین بانکی دسترسی مطلوب تری داشته باشد.

کیفیت و ایجاد تنوع در خدمات، تسهیل، تسریع و دستیابی به آخرین فناوری‌های روز دنیا بخشی از مزایای بکارگیری بانکداری دیجیتال بانک سامان به شمار می‌رود که در این راستا ظرفیت و بستر لازم برای ارائه خدمات و سرویس‌های بیشتر در حوزه بانکداری دیجیتال به مشتریان در این بانک فراهم شده است.

با بلوبانک سامان، مشتریان پا را فراتر نهاده و به دنیای تمام دیجیتالی وارد می‌شوند که رضایت صد در صدی برای آنان به همراه خواهد داشت.

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches