×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
تمام واحدهای مسکونی و تجاری در کشور بیمه می شوند

معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه لایحه بیمه حوادث طبیعی در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است، گفت: با تصویب این لایحه تمام واحدهای مسکونی و تجاری تا سقف مشخصی در مقابل حوادث طبیعی همچون زلزله بیمه می شوند.

رحیم مصدق در جمع مدیران صنعت بیمه در تبریز با اشاره به اینکه لایحه ایجاد صندوق بیمه حوادث طبیعی چندین سال است که به مجلس شورای اسلامی ارایه شده‌ است، افزود: این لایحه در کمیسیون اقتصادی در حال نهایی شدن است.

وی گفت: در صورت تصویب این لایحه برای واحدهای مسکونی کشور بیمه ‌نامه صادر و خدماتی نظیر ثبت اسناد و شهرداری فقط با ارایه بیمه نامه انجام می‌شود.

مصدق همچنین با اشاره به اصلاح قانون بیمه شخص ثالث در کشور اظهارکرد: به موجب این قانون هیچ فردی نباید به خاطر تصادف رانندگی در زندان باشد.

وی گفت: چنانچه فردی بیمه هم نداشته باشد، صندوق تامین خسارت های بدنی خسارت و دیه حادثه را تقبل خواهد کرد.

مصدق افزود: با توجه به افزایش مبلغ دیه، مابه التفاوت دیه هم از محل این صندوق قابل پرداخت است.

معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعتبار این صندوق در بودجه سال جاری را دو هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches