×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
تقدیر از مشتریان ارزنده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در یزد

اقتصادتهران: در مراسمی با حضور معاون وزیر اقتصاد و عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، از مشتریان ارزنده بانک در یزد تقدیر شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، «مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره و «مصطفی عبدلی» رئیس اداره سازمان و برنامه‌ریزی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سفری به یزد، ضمن بازدید از شعب استان، به بررسی عملکرد آن‌ها پرداختند. همچنین حضور در جلسه‌ای با رؤسای دوایر ستادی و رؤسای شعب استان یزد بخش دیگری از برنامه سفر آن‌ها بود.

افزون بر این، در مراسمی که با حضور «سید علی روحانی» معاون سیاست‌گذاری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی و جمعی از مدیران همراه بود، از مشتریان ارزنده و سفیران قرض‌الحسنه در استان یزد تجلیل شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام «محمد صدوقی» عضو هیأت مدیره سازمان پزشکی و خیریه سیدالشهدا و مدیر مؤسسه فرهنگی و هنری خانه فرهنگ صدوقی با اشاره به اهمیت و جایگاه قرض‌الحسنه در دین مبین اسلام، اظهار داشت: در قرآن ۶ بار تأکید شده، کسانی که در راه خیر قدم بر می‌دارند و افرادی که قرض می‌دهند، مال‌شان زیاد خواهد شد.

وی گفت: باید به حوزه قرض‌الحسنه بیشتر توجه شود و با استفاده از ابزارهای مالی و اعتباری، اقداماتی صورت گیرد که موجب گره‌گشایی از مشکلات مردم شود.

«صدوقی» ابراز امیدواری کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همواره در ارائه خدمات نوین مالی و آنلاین پیشرو باشد.

«امیر حسینی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان یزد نیز در این مراسم، عملکرد این بانک در استان را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با رشد ۵۶درصدی نسبت به پایان سال گذشته، به ۷۸هزار میلیارد ریال رسیده است.

وی افزود: این بانک در سال جاری بیش از ۸۳هزار فقره وام معادل ۵۹ هزار میلیارد ریال به مشتریان در استان پرداخت کرده است.

«حسینی» بیان کرد: ۴۸۲هزار نفر از مردم استان یزد در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران حساب فعال دارند که ۴۲ درصد از جمعیت کل استان یزد را شامل می‌شود، همچنین بیش از ۲۹۰۰ شرکت و سازمان در استان به جمع مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیوسته‌اند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches