×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
تغییر ساعت کاری ادارات از پانزدهم خرداد

ساعت کار ادارات از ١۵ خرداد تغییر می‌کند،توزیع ۹۵ درصدی بنزین از طریق کارت سوخت در سال جاری،افزایش ۷ درصدی تحویل گاز به پتروشیمی‌ها در ۱۴۰۲ از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.

به گزارش مهر، ساعت کار ادارات از ١۵ خرداد تغییر می‌کند، توزیع ۹۵ درصدی بنزین از طریق کارت سوخت در سال جاری، افزایش ۷ درصدی تحویل گاز به پتروشیمی‌ها در ۱۴۰۲ از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.

مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در بازید از این میدان با بیان اینکه ذخیره‌سازی گاز و جبران ناترازی گاز کشور در برنامه‌های ویژه وزیر و شرکت ملی نفت ایران قرار دارد، اظهار داشت: پروژه مختار یکی از پروژه‌های مهم و اساسی است که با تمرکز ویژه و با محوریت شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در حال انجام است.

وی افزود: در این بازدید پس از رفع مشکلات و مقدمات اجرای پروژه از شرایط خوبی برخوردار شده و به زودی با حضور دکل و کامل شدن لوکیشن شاهد حفاری اولین چاه خواهیم بود.

مشکل پرداخت الکترونیک جایگاه‌های سوخت رفع شد

علی‌اکبر عرب‌عامری، مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: با توجه به وجود دستگاه‌های سیار پرداخت بانکی هیچ مشکلی در حوزه پرداخت هزینه سوخت وجود نداشته است.

وی تأکید کرد: زیرساخت‌های سامانه هوشمند سوخت کشور بدون هیچ مشکلی در حال توزیع سوخت در همه جایگاه‌های کشور هستند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

افزایش ۹ درصدی مصرف بنزین منطقه تهران در نوروز امسال

فریدون یاسمی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: مصرف بنزین در منطقه تهران از آغاز تعطیلات نوروزی به بیش از ۱۹۰ میلیون لیتر رسید که در مقایسه با مصرف ۱۷۴ میلیون لیتری بنزین در دوره مشابه پارسال ۹ درصد افزایش یافته است.

افزایش ۷ درصدی تحویل گاز به پتروشیمی‌ها در ۱۴۰۲

مجید چگنی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: با وجود همه محدودیت‌ها، تحویل گاز به واحدهای پتروشیمی در سال ۱۴۰۲، ۸ درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه با وجود همه محدودیت‌ها در سال ۱۴۰۲ گاز بیشتری به صنعت پتروشیمی تحویل شد، گفت: سال گذشته ۲۴.۴ میلیارد مترمکعب گاز به صنعت پتروشیمی تحویل شد که این رقم ۲۲.۸ میلیارد مترمکعب در سال ۱۴۰۱ بوده و ۷ درصد افزایش داشته است.

ضرورت توجه به امنیت اقتصادی در مشارکت مردم در تولید

احمد مهدوی‌ابهری دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت: راهی جز تولید برای رشد اقتصادی قابل قبول نداریم، این تولید است که اشتغال و توسعه در دیگر صنایع و مسائل را به‌دنبال خود می‌کشد.

دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی ادامه داد: بر اساس شعار سال، ورود توان و سرمایه مردم به عرصه تولید نیاز به زیرساخت دارد و باید امنیت اقتصادی برای مشارکت مردم در نظر گرفته شود.

مهدوی‌ابهری با بیان اینکه تولید باید سودآور باشد، گفت: دولتمردان باید با درک این موضوع برای افزایش تولید به تعهدهای خود عمل کنند.

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق، گفت: برای تغییر ساعت کار ادارات، مصوبه هیأت وزیران در سال گذشته را داریم که همچنان قابل اجراست و امسال نیز اجرایی می‌شود که براساس آن ساعت کار ادارات از ١۵ خرداد تا ١۵ شهریور تغییر می‌کند.

بر اساس این خبر بر اساس مصوبه سال گذشته هیأت وزیران و به منظور مدیریت مصرف برق در فصل گرم سال، ساعت کاری ادارات به ۶ صبح تا ١ بعدازظهر تغییر یافت که این اقدام کاهش ٨۵٠ مگاواتی اوج بار شبکه برق در تابستان ١۴٠٢ را به همراه داشت.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches