×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
تعاونی اعتبار ایران خودرو درصدد خدمات بیمه ای جدید

هیات مدیره تعاونی اعتبار کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو طی جلسه ای ابراهیم دهقان پیر را به عنوان مدیر عامل این تعاونی انتخاب و معرفی کرد.

به گزارش موج، مدیرعامل تعاونی اعتبار گروه صنعتی ایران خودرو، اصلی ترین ماموریت این تعاونی را تکریم مشتریان، تضمین سود سهام‌داران و سپرده گذاران دانست.

ابراهیم دهقان پیر، مهم‌ترین برنامه کاری خود را راه‌اندازی خدمات بیمه‌ای، انتخاب سبدهای سرمایه گذاری مناسب، بهره گیری از دانش روز در ارایه خدمات، راه اندازی شعب تعاونی اعتبار در شرکت‌های تابعه گروه صنعتی ایران خودرو و تسهیل در شرایط پرداخت وام عنوان کرد.

وی افزود: در حال حاضر اخذ مجوز جدید فعالیت‌ها و تبدیل تعاونی اعتبار به موسسه مالی و یا بانک با تمرکز فعالیت در صنعت خودرو در تعامل سازنده با بانک مرکزی در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل تعاونی اعتبار ایران خودرو از دیگر برنامه‌های این تعاونی را کاهش هزینه‌ها، پاسخ‌گویی شفاف به ذی‌نفعان، حضور در بازار سهام و توسعه ساخت و ساز مسکن عنوان کرد و اظهار داشت:‌ اصل مشتری مداری و تکریم و پاسخ‌گویی به خواسته آنان در سرلوحه تمامی امور این تعاونی قراردارد.

وی تاکید کرد: با حمایت های مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و تلاش و همت کارکنان و اعتماد سهام‌داران، تعاونی اعتبار در صحنه اقتصاد و صنعت کشور خوش خواهد درخشید.

یادآور می شود که ابراهیم دهقان پیر، از بنیان‌گذاران تعاونی اعتبار، ‌دارای مدرک کارشناسی در رشته اقتصاد و کارشناسی ارشد در رشته برنامه ریزی و توسعه اقتصادی است. وی چندین سال سابقه مدیریت در حوزه های مختلف اجرایی و نظام بانکی را در کارنامه خود دارد.

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches