×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
تدوین سند بهره‌وری شرکت آب منطقه‌ای تهران کلید خورد

مدیر دفتر بهبود مدیریت و منابع انسان شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: پروژه استقرار نظام بهره‌وری در شرکت آب منطقه‌ای تهران با همکاری انجمن ملی بهره‌وری ایران در مرحله مطالعات(فاز شناخت) قرار داشته و از اواخر سال گذشته اقدامات مربوط به آن آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، عزیزاله مولایی با اعلام این خبر اظهار کرد: مدل تعالی سازمانی EFQM در سال ۸۷ در سطح شرکت آب منطقه ای تهران استقرار و اجرایی شد که در نتیجه آن چندین پروژه بهبود استخراج شد.

مولایی با بیان اینکه پروژه های مشخص شده بر اساس اهمیت و امکان پذیری در اجرا اولویت بندی شدند، تصریح کرد: یکی از پروژه هایی که در کمیسیون تحول اداری برای اجرا در سال جاری حیاتی و مهم تشخیص داده شد، استقرار نظام بهره وری و تنظیم سند بهره وری بود. همچنین مدیریت و ساماندهی نیروهای انسانی به عنوان پروژه دیگر برای اجرا در سال ۹۲ مشخص شد.

وی یکی از مشکلات شرکت آب منطقه ای تهران را عدم تدوین سند بهره وری عنوان کرد و گفت: بر اساس ماده ۷۹ قانون برنامه پنجم توسعه و همچنین بر اساس ارزیابی های انجام شده توسط دستگاه های بالادستی شامل استانداری تهران، وزارت نیرو و شرکت مدیریت منابع آب ایران، عدم تدوین سند بهره وری در شرکت، یکی از اشکالات عمده بود که با اجرای این پروژه برطرف خواهد شد.

مولایی افزود:‌ استخراج دو پروژه استقرار نظام بهره وری و تنظیم سند بهره وری و همچنین مدیریت و ساماندهی نیروهای انسانی با نتایج ارزیابی عملکرد سالانه دستگاه که توسط استانداری و شرکت مادر تخصصی انجام می شود همخوانی داشت و همین مسئله عزم شرکت را در اجرای پروژه های مورد نظر راسخ تر کرد.

وی ادامه داد: با توجه به پروژه های موجود، شرکت با حدود ۱۰ شرکت مهندسی مشاور ذیصلاح و متخصص مکاتبه کرد و پس از اعلام تقاضا و هدف خود با انجمن ملی بهره وری ایران به توافق رسیده و سپس انعقاد قرارداد آن انجام شد.

مولایی با تشریح فازهای مختلف پروژه استقرار نظام بهره وری و تنظیم سند بهره وری، اظهار کرد: فاز نخست قرارداد شامل فاز شناخت است که از اواخر سال گذشته آغاز شده است و امید می رود با تشکیل یک شورای راهبری در سطح شرکت که از مدیرعامل، معاونین و دفتر بهبود مدیریت به عنوان دبیر این شورا تشکیل شود، ساز و کار مناسبی برای اجرای پروژه و در نهایت تدوین سند بهره وری شکل گیرد.

مولایی در پایان یادآور شد: قرارداد مذکور با انجمن ملی بهره وری ایران در ۱۰ ماه و با اعتباری افزون بر ۵۵۰ میلیون ریال منعقد شده است که با تدوین سند بهره وری در شرکت آب منطقه ای تهران که نتیجه این قرارداد است، نقشه راه آینده شرکت ترسیم خواهد شد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches