×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
تداوم استمرار توفیقات بیمه دی

اقتصادتهران: علی استاد هاشمی گفت: باید مردم را در امر آموزش مفاهیم و مباحث بیمه‌ای یاری دهیم و هنگامی که شهروندی برای خرید بیمه‌نامه به ما مراجعه می‌کند، باید همه‌ی موارد را برای آنان شرح دهیم تا به ارتقاء فرهنگ بیمه کمک کنیم و مردم نیز از سرمایه‌گذاری خود، احساس رضایت نمایند.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ علی استاد هاشمی رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا که در مراسم نوزدهمین سالروز تأسیس بیمه دی و در جمع مدیران، کارکنان و نمایندگان این شرکت حضور داشت، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز تأسیس بیمه دی، گفت: امروز روز میلاد شرکت شماست. بیمه‌گری که با استمرار توفیقات توانسته، درخشش خود را در صنعت بیمه تدوام بخشد.وی ادامه داد: هدف صنعت بیمه، خدمت‌گزاری به مردم است و می‌بایست از خداوند متعال، توفیق خدمتی خالصانه و منصفانه را، طلب نماییم.استاد هاشمی اظهار داشت: همه‌ی ما با کمک یکدیگر، باید مردم را در امر آموزش مفاهیم و مباحث بیمه‌ای یاری دهیم و هنگامی که شهروندی برای خرید بیمه‌نامه به ما مراجعه می‌کند، باید همه‌ی موارد را برای آنان شرح دهیم تا به ارتقاء فرهنگ بیمه کمک کنیم و مردم نیز از سرمایه‌گذاری خود، احساس رضایت نمایند.

رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا در خاتمه‌ی سخنان خود، با تبریک مجدد به خانواده‌ی بیمه دی، توفیقات روز‌افزون این شرکت را خواستار شد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches