true
اقتصادتهران: مدیر عامل بانک ملی ایران در جریان سفر به استان سیستان و بلوچستان به همراه اعضای هیأت مدیره، هیأت عامل و دیگر مدیران ارشد و مسئولان بانک ملی ایران در همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب این استان، از عملکرد واحدهای صف و ستاد قدردانی کرد.
به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این همایش دکتر نجارزاده مدیر عامل بانک، مدیریت دارایی و بدهی، گسترش ارائه خدمات غیرحضوری مطلوب و شایسته به مشتریان را یکی از مهمترین برنامه ها و اولویت های سال جاری بانک برشمرد.
نجارزاده ضمن تقدیر از همکاری و مشارکت مطلوب و مؤثر تمامی واحدها که در پیشبرد اهداف بانک طی امسال نقش آفرینی کردند، با اشاره به محدودیت ها و مشکلات موجود، مهمترین اهداف و اولویتهای بانک ملی ایران برای سال آینده را تبیین کرد.
مدیر عامل بانک ملی ایران با برشمردن این نکته که کارکنان این بانک با نزدیک به یک قرن تلاش توانستهاند تصویری شایسته از بانکداری مطلوب به جا بگذارند، گفت: با تلاشهای مدیران ارشد بانک و استفاده از ظرفیتهای قانونی امسال با جذب نیروهای تازه نفس، تحول خوبی در شعب به منظور کاهش کسری کادر رخ خواهد داد.
دکتر نجارزاده در این همایش ایجاد تحول بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات غیرحضوری را با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: در صنعت بانکداری نوین باید به موضوعات فناوری جدید فکر کرد و برای آن راه حل داشت تا بتوان همسو با صنعت بانکداری نوین در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت کرد.
وی در ادامه به توسعه تکنولوژی، راهاندازی و توسعه سامانههای نوین در بانک اشاره کرد و گفت: بهکارگیری سامانههای نوین در بانک ضمن افزایش جذب منابع و ارتقای خدماترسانی به مشتریان، مشکل کسری کادر در شعب را نیز حل خواهد کرد.
مدیر عامل بانک ملی ضمن تأکید بر کارِ گروهی و تلاش همه جانبه کارکنان در سال جاری گفت: با همدلی، انسجام، همکاری و تکیه بر کارِ گروهی و توان همکاران در تمامی ارکان بانک سال گذشته موفقیت حاصل شده است و امسال بنا داریم با برنامهریزیهای صورت گرفته، سهم بیشتری از بازار را به دست آوریم تا بانک را به عنوان بانکی ارزشآفرین و تحول خواه همانند گذشته در نظام بانکداری کشور معرفی کنیم و به اهداف عالیه بانک دست یابیم.
وی در ادامه مدیریت دارایی و بدهی و انضباط مالی در شعب بانک را با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: این استان با توجه به ظرفیت های موجود باید شعبه محور باشد تا بتواند با توسعه شعب در راستای توسعه استان، جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات بهینه گام های استواری بردارد.
مدیرعامل بانک ملی ایران از کارمزد صفر درصد طرح مهربانی، در استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: درصدد افزایش تفویض بیشتر اختیارات به رؤسای شعب در سراسر کشور هستیم.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=278710
false
true