×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
تاکید البرادعی و اشتون بر مشارکت تمام احزاب در اجرای نقشه راه آینده مصر

محمد البرادعی در دیدار با کاترین اشتون اعلام کرد: مقامات مصر برای حل مسالمت‌آمیز بحران کنونی مصر تمام تلاش خود را می‌کنند و خون تمام شهروندان مصری را پاس می‌دارند.

به گزارش پایگاه اینترنتی النشره، محمد البرادعی، معاون عدلی منصور، رئیس‌جمهور موقت مصر در امور بین‌الملل امروز (دوشنبه) با کاترین اشتون، رئیس سیاست خارجه اتحادیه اروپا دیدار و گفت‌وگو کرد.

البرادعی در گفت‌وگویی مطبوعاتی بعد از این دیدار تاکید کرد، همه راهکارهای ارائه شده برای حل بحران کنونی مصر باید در چارچوب احترام به حاکمیت قانون و نهادهای بین‌المللی و خودداری از تهدید امنیت کشور باشد.

البرادعی و اشتون در این دیدار بر اهمیت تلاش برای پایان دادن به خشونت‌ها و مشارکت تمام احزاب و رهبران سیاسی در اجرایی کردن نقشه راه آینده مصر تاکید کردند.

نقشه راه مصر در سوم ژوئیه جاری جهت محقق ساختن دموکراسی در کشور اعلام شد.

نبیل فهمی، وزیر امور خادجه مصرنیز در حاشیه بررسی اوضاع مصر و در گفت و گو با کاترین اشتون، بر ضرورت و اهمیت دستیابی به حل سیاسی بحران سوریه تاکید کرد.

کاترین اشتون، روز گذشته برای دیدار و گفت‌وگو با مقامات دولت موقت مصر از جمله عدلی منصور به مصر سفر کرد.

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches