×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
بیش از ۵۳۹ هزار مسافر در مسیر هوایی قشم تردد کردند

اقتصادتهران: مدیرکل فرودگاه بین‌المللی منطقه آزاد قشم گفت: از ابتدای فروردین تا پایان اسفند ماه سال گذشته، تعداد ۵۳۹ هزار و ۵۳۷ مسافر در مسیر هوایی قشم تردد داشتند.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، ناصر رجبی با اعلام این مطلب، گفت: این میزان تردد با چهار هزار و ۵۰۹ پرواز انجام شد که سهم مسافران ورودی به جزیره قشم ۲۶۵ هزار و ۴۰۴ نفر و سهم مسافران خروجی از این جزیره به ۲۷۴ هزار و ۱۳۳ نفر رسید.

وی ادامه داد: از مجموع ۵۳۹ هزار و ۵۳۷ تردد هوایی در قشم سهم مسافران پرواز داخلی ۵۱۲ هزار و ۶۷۱ نفر و سهم مسافران مسیر خارجی (دبی و عمان) ۲۶ هزار و ۸۶۶ نفر بوده است.

به گفته مدیرکل فرودگاه بین‌المللی سازمان منطقه آزاد قشم، در اسفند ماه ۱۴۰۲ سهم تردد هوایی مسافران جزیره با ۶۳۵  پرواز ورودی و خروجی به ۷۸ هزار و ۴۰ نفر رسید که ۳۸ هزار و ۶۴۹ نفر آنان در ماه گذشته وارد قشم شدند و همزمان ۳۹ هزار و ۳۹۱ نفر هم با پروازهای داخلی و خارجی قشم را به مقاصد مختلف داخلی و خارجی ترک کردند.

وی اظهارامیدواری کرد، با توجه به افزایش مسیر پروازی به جزیره جهانی قشم، پیش بینی می‌شود امسال رکوردی را در سفرهای هوایی این جزیره ثبت کنیم.

 

جزیره قشم به عنوان یکی از نقاط مهم گردشگری کشورمان در جنوب ایران، در طول سال به ویژه ایام تعطیلات نوروزی، میزبان انبوه مسافران از نقاط مختلف ایران و شماری از کشورهای خارجی است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches