×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
بزرگداشت یاد و خاطره همکاران آسمانی منطقه ۱۴ تهران با کاشت نهال

اقتصادتهران: همزمان با نکوداشت هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری، به یاد و خاطره همکاران آسمانی، در فضای سبز محوطه ساختمان شهرداری منطقه۱۴، درختان سرو کاشته شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۴، امیر یزدی شهردار منطقه ۱۴ از کاشت نهال به یاد همکاران درگذشته در روز ۱۹ اسفند ماه که در روزشمار هفته منابع طبیعی نامگذاری شده است، خبر داد و گفت: همزمان با فرارسیدن ایام پایانی سال و رسم پسندیده و دیرینه درختکاری، مراسم کاشت هرنهال به یاد همکاران آسمانی، با همکاری عوامل فصای سبز و همراهی همکاران شاغل در منطقه برگزار شد.

وی در ادامه تاکید کرد؛ بر خود وظیفه می دانیم با هدف توسعه فرهنگ درخت کاری و احیای دوباره طبیعت، برای بزرگداشت یاد و خاطره هر یک از آن عزیزان و همدردی با خانواده آنها، نهال هایی را به طبیعت هدیه دهیم.

یزدی در پایان اشاره کرد: خدمتی که در راستای ارتقاء سطح جامعه انجام می پذیرد بدون تردید توسط نیروهای خادم و زحمتکش است و همه ما وظیفه داریم به خانواده های بازماندگان همکار گرانقدر خود نیز توجه مضاعف داشته باشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches