×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری نشست علمی “خلیج فارس هویت ملی و تاریخی” در کیش

به مناسبت ۱۰ اردیبهشت در گرامیداشت روز ملی خلیج فارس، نشست علمی “خلیج فارس هویت ملی و تاریخی” با حضور دو پژوهشگر بنام ایرانی در جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این نشست با حضور مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، پروفسور پیروز مجتهد زاده پژوهشگر، مورخ، مدیر عامل مؤسسه یورو سویک لندن و کارشناس بین الملل حوزه خلیج فارس، محمدرضا سحاب نقشه نگار و پژوهشگر ایرانی و مدیرعامل موسسه کارتوگرافی و جغرافیایی سحاب، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، محمدعلی میرزایی، دبیر انجمن علمی و آموزشی معلمان جغرافیا، مرزبانان دریابانی جزیره، جمعی از دانش آموزان مدارس کیش و علاقمندان به موضوعات علمی با موضوع خلیج فارس، نهم اردیبهشت در مرکز همایش‌های بین المللی کیش برگزار شد.

در این مراسم معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش ضمن تقدیر از حضور دو پژوهشگر ارزشمند کشورمان در این مراسم گفت: حوزه فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش در سه بخش تقویت هویت ملی، مذهبی و محلی برنامه ریزی و فعالیت می‌کند و این مراسم با هدف تقویت هویت ملی برنامه ریزی و برگزار شد.

علیرضا فاطمیان پور افزود: روز ملی خلیج فارس فرصتی است تا از مرزبانان دریایی این کشور و همه کسانیکه برای دفاع از آب، خاک، تاریخ و فرهنگ این کشور جانفشانی کرده‌اند نیز تقدیر کنیم.

وی در پایان از دانش آموزان به عنوان مرزبانان آینده این کشور یاد کرد و گفت: حضور دانش آموزان در کنار بزرگان علمی کشور، اقدام هدفمندی برای آشنایی نسل جدید با تلاش‌ها و پژوهش های انجام شده در حوزه خلیج فارس و اهمیت جهانی این موضوع بود.

گفتنی است در پایان این مراسم که با ارائه گزارش‌های علمی، مستندات و نقشه های تاریخی خلیج فارس همراه بود مهندس سحاب با تقدیم یکی از آثار خود با عنوان “خلیج فارس و نقشه‌های کهن” از تلاشهای معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش تقدیر کرد.

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches