×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تجاری سازمان همکاری های اسلامی

چهاردهمین نمایشگاه تجاری کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی با حضور ۳۵ کشور از ششم تا دهم آبان ماه امسال در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش ایرنا ، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی روز دوشنبه با بیان اینکه حضور ۲۸ کشور در همایش و ۳۱ کشور در نمایشگاه قطعی شده است ، گفت : پیش بینی می شود نمایندگان کشورهای اسلامی در سطوح مختلف در این اجتماع بزرگ حضور یابند.

کاظم اکبرپور در نشستی با رسانه ها تحکیم روابط تجاری بین کشورهای اسلامی ، ایجاد زمینه برای افزایش تعاملات فرهنگی ، را برای برگزاری این نمایشگاه مورد توجه قرار داد و گفت : تسهیلات خوبی برای مشارکت کشورهای اسلامی به منظور شرکت دراین نمایشگاه پیش بینی شده است.

از نظر وی فضای ایجاد شده از سوی دولت تدبیر و امید برای افزایش تعاملات بین المللی و سیاسی در حوزه تجارت امیدوار کننده است .

وی افزود: در حاشیه این نمایشگاه همایش ها و نشست های تخصصی میان بازرگانان و کشورهای عضو درحوزه سازه های ساختمانی و کمیته همکاری های صنعتی برگزار می شود.

محمدرضا کرباسی دبیر کل اتاق اکو و مدیرکل اتاق های اسلامی نیز در این نشست گفت که حضور ۱۰ رییس اتاق فعال اسلامی در همایش امسال قطعی شده است .

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches