×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
رونمایی از برات الکترونیکی با هدف تامین مالی بخش تولید

خزانه‌دار کل کشور در مراسم رونمایی از برات الکترونیکی، گفت: از ابزارهای تامین مالی زنجیره‌ای تامین تولید استفاده از برات الکترونیکی است و این ابزار همچون اوراق دولتی هیچ ریسکی ندارد.

به گزارش ایرنا، صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی با حضور با حضور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی رونمایی شد.

رحمت‌الله اکرمی، خزانه‌دار کل کشور نیز در این مراسم با بیان اینکه یکی از ابزارهای تامین مالی زنجیره‌ای تامین تولید استفاده از برات الکترونیکی است، گفت: همچون همه مواردی که به وجوه و اوراق باز می‌گردد کار خزانه‌دار الکترونیک کشور، انتشار این سند تامین مالی است.

وی افزود: این ابزار با همکاری بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و بانک‌های عامل و مهم‌تر از همه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران رونمایی شده است.

خزانه‌دار کل کشور با تاکید بر اینکه تامین مالی زنجیره تولید یک رویکرد جدید در تامین سرمایه در گردش بنگاه‌های اقتصادی است، گفت: اگر از این ابزار به خوبی استفاده شود رشد بالای اقتصادی را در پی خواهد داشت. تفاوت روش برات الکترونیک با روش‌های سنتی، توجه به مدیریت ریسک است که بانک عامل به عنوان پرداخت کننده سند به آن اشراف دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches