×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
بانک ملت در توسعه خدمات نوین و تسهیلات غیر حضوری حرفی برای گفتن دارد

اقتصادتهران: بدون شک ارائه خدمات نوین بانکی که انجام کلیه امور را برای مشتریان تسهیل تر از گذشته نماید امروزه به ابزاری بسیار مهم برای توسعه فعالیت‌های یک بانک از یکسو و نیز جذب اکثریت جامعه به استفاده از خدمات بانک ارائه دهنده آن خدمت، تبدیل شده است به طوری که این امر می‌تواند به بستری برای ورود مشتریان به دنیای تکنولوژی به شمار رود.

به گزارش اقتصادتهران، عبور از بانکداری سنتی و دیجیتالی شدن، در سال‌های اخیر مورد توجه بانکداران قرار گرفته به طوری که بانک‌هایی در این خصوص به موفقیت دست یافته‌اند که توانستند آخرین فناوری نوین در حوزه بانکداری را اجرا و پیاده سازی کنند.

علاوه به افتتاح حساب غیر حضوری و ارائه نرم افزارهای موبایل بانک و همراه بانک برای دسترسی مشتریان به انواع خدمات بانکی، برخورداری از تسهیلات بانک به صورت غیر حضوری به تازگی، رونق مضاعفی گرفته به گونه‌ای که بانک ملت به عنوان بانکی پیشتاز در این حوزه توانسته بسترهای لازم برای بهره مندی مشتریانش از دریافت تسهیلات غیر حضوری اعم از مراحل اعطای انواع تسهیلات خرد را فراهم نماید.

کاهش مراجعات مردمی به شعب در کنار توسعه بهره برداری از ظرفیت حداکثری از سامانه‌های بانک ملت با استفاده از خدمت نوین فرابانک، به محلی برای جذب مشتریان برای بکارگیری این خدمات تبدیل شده است.

پاسخگویی به نیاز تسهیلاتی متقاضیان، به ویژه تسهیلات خرد مشتریان توسط بانک ملت و اهمیت دادن به این مقوله، یکی از اهداف بسیار ارزشمندی است که بانک ملت از طریق فرابانک ملت، دریچه‌ای به سوی مشتریانش گشوده است.

بی شک توسعه تسهیلات خرد و قرض الحسنه با به کارگیری ابزارهای نوین و غیرحضوری نقش اثرگذاری در رضایت مردم از بانک مورد نظر خود دارد که در این راستا توسعه محصولات فناورانه می‌تواند زمینه ساز این تحول باشد.

عملکرد موفقیت آمیز بانک ملت در کسب رتبه نخست در شاخص منابع و مصارف علاوه بر حوزه سودآوری، پشتوانه و دلگرمی مضاعفی برای مشتریان این بانک به منظور استفاده از خدمات نوین فرابانک است و این نوید را می‌دهد که توسعه فعالیت‌های بانک ملت در حوزه فناوری‌های نوین، می‌تواند عاملی برای رضایت مشتریان در استفاده از اخرین فناوری‌ها باشد.

خدمات غیر حضوری بانک ملت از طریق فرابانک تقریبا تکمیل شده است و از اینرو توسعه خدمات غیر حضوری یک بانک در فضایی که برخی به ناحق، سیستم بانکی را ناکارامد توصیف می‌کنند می‌تواند به بازگشت اعتماد از دست رفته مشتریان سیستم بانکی کمک شایانی نماید. بانک ملت به نظر می‌رسد توانسته تا حدود زیادی این بار را به دوش بکشد و همانا موفقیت این بانک در توسعه فعالیت‌های فناورانه در راستای ارائه خدمات نوین، در مجموع به نفع کل نظام بانکی کشور محسوب می‌شود.

این موارد در حالی است که افزایش سرمایه بانک ملت از ۳۰۰ هزار میلیارد به ۷۱۰ هزار میلیارد که به زودی محقق خواهد شد، بانک ملت را در تثبیت توانمدی خود برای توسعه فعالیت‌های غیر حضوری بیش از پیش تواناتر خواهد کرد.

مشتریان نظام بانکی کشور، بانکی را لایق تر می‌دانند که آن بانک در ارائه آخرین دستاوردهای نوین، همواره پیشرو و جزو نخستین‌ها باشد.

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches