×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
بهمن ۳۰, ۱۴۰۳, ۲:۰۱ ب٫ظ
true
true
بانک تجارت از نگاه مشتريان

اقتصادتهران: به طور حتم یکی از اصلی‌ترین اهداف هر بانک، جدای از سودآوری و ارائه خدمات و محصولات متنوع، رضایت مشتریانش است.

به گزارش اقتصادتهران، یک بانک هرچند با ارائه انواع خدمات و محصولات، اما نتواند در کسب رضایت مشتری، خوب عمل کند در واقع بهترین سرمایه خود را از دست داده است.

مشتریان هر بانک انتظارات گوناگونی از بانکی که با آن کار می‌کنند دارند، اما در صورتی که نتوانند با بانک خود ارتباط خوبی برقرار کنند مطمئنا به سراغ بانک دیگر می‌روند.

خدمات ارائه شده، نرخ سودهای بانکی، مقررات حاکم و نیز محصولات بانک‌ها تقریبا همه در یک سطح قرار داشته و همه موارد با نظارت مقام ناظر یعنی بانک مرکزی مصوب و لازم الاجراست. تفاوت بانک‌ها با یکدیگر شاید در ریزه‌کاری‌های مرتبط با استفاده از آخرين فناوري‌هاي حوزه اينترنت بانك باشد که وجه تمایز آن‌ها با سایرین محسوب می‌شود.

اینکه یک مشتری به چه دلیل بانک مورد نظر خود را بر سایر بانک‌ها ترجیح می‌دهد تنها می‌تواند یک عامل داشته باشد و آن نحوه برخورد پرسنل آن بانک است.

بانک تجارت با درك مفهوم درستي از مشتری مداری را روش تعاملي مطلوبي با مشتريانش در پيش گرفته است به طوري كه یادآوری نکات مهمی که به نحوه تعامل مشتری با کارمند بانک مربوط می‌شود همگی از موارد بسیار حرفه‌ای و اثر گذاری است که در ذهن مشتریان ماندگار خواهد ماند.

خبرنگار اقتصادتهران در مشاهدات میدانی خود به چندین شعبه از این بانک در سطح شهر تهران سر زد که عیناً، دلایل نقل شده توسط مشتریان بانک تجارت برای انتخاب این بانک را در ادامه می‌خوانید:

رضا ح. یکی از مشتریان بانک تجارت شعبه بلوار مرزداران است که برخورد پرسنل این بانک را دلیل اصلی در انتخاب خود برای بهره‌مندی از خدمات این بانک عنوان کرده است. وی می‌گوید: تمام بانک‌ها یک نوع خدمات ارائه می‌دهند از نرخ سود گرفته تا سایر دستورالعمل‌های بانکی، اما وقتی یک مشتری به دلایل عدم آگاهی از برخی مقررات یا ابهام در انجام تراکنش‌ها به یکی از شعب بانك تجارت مراجعه می‌کند، کارمند شعبه به شرح خدمات و معرفی و راهنمایی آنچه که یک مشتری نیازمند آن است، می‌پردازد که این قطعا برای مشتری در انتخاب بانک مهم و تاثیرگذار است.

مينا ر. یکی دیگر از مشتریان بانک تجارت شعبه فلكه اول صادقيه است که به تازگی از یکی از کشورهای اروپایی به ایران بازگشته و درصدد افتتاح حساب در یکی از بانک‌های کشور بود که به پیشنهاد دوستانش، با توجه به ارائه خدمات بانکداری دیجیتال و سرویس‌های اینترنت بانك تجارت، مشتری این بانک شده است.

مهرداد س. یکی دیگر از مشتریان بانک تجارت است که درباره علت انتخاب اين بانك برای انجام عملیات‌های بانکی خود گفت: با ورود به محیط اینترنت بانک تجارت، هر آنچه که از بابت دریافت خدمات آنلاین انتظار داشتم را دریافت کردم. تمام بانک‌ها اینترنت بانک دارند اما محیط ساده و دسترسی‌های مطلوب اینترنت بانک تجارت بیشتر از سایر بانک‌ها در فضای وب مرا تشویق و جذب به استفاده از خدمات اینترنتی این بانک کرد به طوری که دریافتم، مشتری هنگام استفاده از خدمات موبایل بانک یا سایر خدمات اینترنتی در بانک تجارت، سردرگم نمی‌شود و به عبارت دیگر، دسترسی‌ها و منوهای همراه بانك تجارت، مشتری را نه تنها گیج نکرده بلکه به راحتی در هر سنی که باشید می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

صدور انواع کارت هدیه، افتتاح حساب به صورت غیر حضوری، صدور دسته چک و سایر مزایایی که مشتری را از مراجعه حضوری به شعب بی نیاز می‌کند همگی در خدمات اینترنت بانک تجارت به راحتی قابل دسترسی و استفاده برای تمام سنین است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches