×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
بازدید مدیرعامل منطقه آزاد چابهار از نمایشگاه مادر، کودک و نوزاد

اقتصادتهران: مهندس امیر مقدم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران سازمان از غرفه فعالان اقتصادی منطقه آزاد چابهار در سیزدهمین دوره نمایشگاه مادر، کودک و نوزاد بازدید کردند.

به گزارش اقتصادتهران، در این بازدید مقدم با ابراز خرسندی از حضور فعال شرکت تولیدی بنیان رخشان تجارت با تاکید بر ضرورت حمایت از تولید داخلی گفت: برای رشد و شکوفایی جامعه باید به بحث حمایت از تولیدات داخلی به شکل هدفمندی پرداخته شود. چرا که اگر به شکل مناسبی این حمایت صورت گیرد، در نهایت می‌توان در زمینه‌های مختلفی از جمله ایجاد و تداوم اشتغال‌زایی جوانان، کارآفرینی و استفاده از نوآوری در صنایع و بسیاری از موارد دیگر عملکرد موفقیت آمیزی را داشت.

مقدم همچنین با تاکید بر اهمیت و جایگاه ویژه تولید داخلی گفت: در واقع می‌توان به‌ جرئت گفت که یکی از اصلی‌ترین وظایف ما حمایت از تولید کالاهای داخلی که منجر به عدم خروج سرمایه از کشور، توسعه کسب‌وکارهای داخلی اشتغال‌زایی و کارآفرینی در کشور خواهد شد است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches