×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
بازدید فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) از پروژه‌های استان بوشهر

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با سفر به استان بوشهر از پروژه های سکوی سینا وان، فشارافزایی پارس جنوبی و بید بلند بازدید کرد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، سردار عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) روز سه شنبه اول خرداد ماه ۱۴۰۳ در سفر یک روزه به استان بوشهر با حضور در جزیره صدرا از سکوی سینا وان و پروژه فشارافزایی پارس جنوبی بازدید و از نزدیک روند پیشرفت این پروژه ها را مورد بررسی قرار داد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) پس از استماع گزارش مدیران هلدینگ دریایی، شرکت صدرا و هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی با برگزاری جلسه ای بیان داشت: ما در مجموعه قرارگاه می بایست با مطالعه و فکر و تصمیم سازی مناسب کارهای خودمان را بدون وابستگی به دیگران به سرانجام برسانیم.

اقداماتی که در راستای تعمیرات دکل ها با استفاده از توانمندی های شرکت صدرا و توان قرارگاه صورت گرفت یک امتحان و آزمایش برای مجموعه قرارگاه بود و پس از این اقدام به این نتیجه رسیدیم که با زمان بندی و تجهیزات مناسب میتوان امورات را در موعد مقرر به انجام رساند. امروز اگر در کشور مسئولیتی را عهده دار می شوید می بایست تمام فراز و فرودها و مشکلات آن را قبول نمایید، در اینجا مدیریت نقش مهمی را ایفا می کند.

اگر کاری در مدت زمان کوتاه تری انجام گردد، افراد موثر در آن باید به اندازه تلاش و کوشش خود مزد دریافت نمایند و انجام این کار منتی بر آنان نیست. در اینجا ذکر این نکته لازم و ضروری است، پس از گذر از این مرحله و آماده سازی دکل و هزینه های صورت گرفته در خصوص آن، موضوع نگهداری از این سرمایه و تجهیزات با به کارگیری و نظارت تیم های بازرسی حائز اهمیت می باشد و می بایست مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در خصوص طرح فشارافزایی میدان مشترک گازی پارس جنوبی و بیان اهمیت موضوع و تعهدات قرارگاه بیان داشت: از فرصتی که در اختیار قرارگاه گذاشته شده باید به نحو احسن استفاده نمود و با اولویت بندی و مطالعه امور کارها را به سرانجام برسانیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches