×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
ایجاد ۲۳۸ هزار فرصت شغلی برای کسب و کارهای خُرد و کوچک توسط صندوق کارآفرینی امید

اقتصادتهران: صندوق توسعه کارآفرینی امید در دولت سیزدهم توانست ۲۳۸ هزار فرصت شغلی برای کسب و کارهای خرد و کوچک ایجاد کند. همچنین این صندوق فقط در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۰ هزار فقره تسهیلات پرداخت کرده که به این واسطه برای بیش از ۵۰ هزار نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

به گزارش ایرنا، ماموریت صندوق کارآفرینی امید، یک ماموریت جهادی برای کمک به ایجاد اشتغال خرد کوچک و متوسط است و با توجه به این ماموریت صندوق، تنها در سال ۱۴۰۲ تاکنون برای بیش از ۲۰ هزار فقره تسهیلات، بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد که ایجاد بیش از ۵۰ هزار نفر فرصت شغلی را رقم زده است.

تسهیلات پرداختی دولت سیزدهم از طریق صندوق کارآفرینی امید برابر است با کل تسهیلاتی که در هشت سال دولت قبل برای توسعه کسب‌وکارهای خرد و کوچک و توسعه مشاغل جوانان پرداخت شده است. سقف تسهیلات در این سال‌ها بیشتر شده و همچنین حدود اختیارات استان‌ها و شعب نیز افزایش یافته است.

این صندوق در مناطق روستایی و کم برخودار نیز فعالیت دارد. در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲ هزار فقره تسهیلات با اعتبار بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال در مناطق روستایی کشور پرداخت شده که به ایجاد اشتغال مناطق روستایی و ماندگاری جمعیت کمک کرده است. همچنین در ۲ سال و نیم گذشته این صندوق توانسته بیش از ۲۳۸ هزار شغل ایجاد کند که عمده این مشاغل در اختیار جوانان است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches