×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
انجام مطالعات جانمایی پیشنهاد ایجاد بندری جدید در منطقه دریای عمان

اقتصادتهران: معاون حمل‏ ونقل با توجه به سیاست‌های کلی برنامه پنج‏ ساله هفتم توسعه، از انجام مطالعات جانمایی یک بندر جدید در کرانه دریای عمان علاوه بر بندر چابهار در مجاورت محدوده نفتی جاسک خبر داد.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی شهریار افندی زاده با اشاره به اهمیت توسعه اقتصاد دریاپایه در فرمایشات مقام معظم رهبری و توجه به آن در سیاست‌های کلی برنامه پنج‏ساله هفتم توسعه و تحققان در طرح جامع حمل ‏ونقل کشور اظهار داشت: در گذشته طرح جامع بنادر بازرگانی کشور تقاضای تخلیه و بارگیری این بنادر را تا افق ۱۴۰۴ برآورد کرده که در قالب فاز دوم طرح جامع حمل‏ونقل کشور و با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی، به‏ هنگام سازی این طرح و برآورد تقاضای آن تا سال ۱۴۱۴ در دستور کار انجام قرار گرفته است.

علاوه بر این، مطالعات دیگری در خصوص برآورد تقاضای بنادر کوچک (فرعی) کشور توسط سازمان مزبور صورت گرفته که این سند دارای تطابق با افق متصور در طرح جامع حمل‏ ونقل کشور است.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches