true

اقتصادتهران: معاون توسعه بازار و شبکه فروش شرکت بیمه تجارت نو اذعان داشت: استمرار و ارتقای کیفیت ارتباط با مشتریان یکی از اصول مهم در بیمه تجارتنو است که یکی از راههای ایجاد حس رضایت ماندگاری برند و افزایش نرخ تعامل گروههای ذینفع، برگزاری مسابقه و چالش است.
به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابطعمومی بیمه تجارتنو؛ آزاد حسنی، اظهار کرد: امسال به مناسبت گرامیداشت روز ملی صنعت بیمه تصمیم گرفتیم در قالب مسابقه “بنوکاپ”، میزان آگاهی مشتریان، شبکه فروش و حتی همکاران را در خصوص دانش بیمهای، برند شرکت و محصولات و خدمات بیمه تجارتنو به چالش بکشیم.
حسنی در ادامه گفت: در چالش بنوکاپ که از تاریخ هفتم لغایت سیزدهم آذرماه برگزار میشود جوایز ارزندهای برای برندگان در نظر گرفته شده و شرکت در مسابقه برای بیمهگذاران، بیمهشدگان، کارگزاران، نمایندگان و عموم مردم امکان پذیر است.
وی همچنین در حاشیه مسابقه بنو کاپ افزود: در حال حاضر شرکت بیمه تجارتنو از مرز فروش ۲۰۰۰ میلیارد گذشت و تا آخر پاییز بودجه مصوب شرکت، محقق خواهد شد و در سه ماهه آخر سال بیشتر بر وصول مطالبات، فروش در بازار خرد و تقویت شبکه فروش خواهیم پرداخت.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=252230
false
true