×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
استقبال پرشور مسافران نوروزی و شهروندان در منطقه آزاد ماکو

اقتصادتهران: این برنامه ها که از ساعت ۲۱ الی ۲۳ شب در شهرهای ماکو، شوط و پلدشت بطور همزمان با اجرای مسابقه برای کودکان و بزرگسالان، اجرای موسیقی‌های سنتی و محلی،‌ برگزاری استنداپ کمدی و تئاتر  برگزار شد.
از ابتدای نوروز ۱۴۰۳ تا ۵ فروردین حضور مسافران نوروزی در این منطقه و بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری چشمگیر بوده و به اذعان مسئولین نسبت به سال‌های گذشته رشد داشته اشت.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، منطقه آزاد ماکو از مناطق گردشگر پذیر کشور است که با فرهنگ، تاریخ، طبیعت و هنر خود چشم‌های زیادی را خیره کرده و در ایام نوروز مسافران و مهمانان را برای داشتن لحظه آرامش در سفر بسوی خود فرا می خواند.
همه ساله مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور مقصد سفر نوروزی شان منطقه آزاد ماکو است و با حضور در این منطقه از جلوه‌های طبیعی، جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی آن لذت می برند.
مجموعه‌های تاریخی و گردشگری، زیبایی های طبیعی و کوه‌های سر به فلک کشیده، آبشارها و چشمه های خروشان، ماکو را به منطقه ای جذاب و دیدنی تبدیل کرده و بازدید از این جاذبه‌های گردشگری و تاریخی، خاطره ای خوش را برای آنها به همراه دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches