×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
استقبال بیماران ازخدمات مرکز سلامت هلال‌احمر ایران در ساحل عاج

اقتصادتهران: رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور ساحل عاج، بر توسعه خدمات مرکز سلامت هلال احمر ایران در این کشور و همچنین پیگیری اقدامات لازم برای راه‌اندازی فاز دوم این درمانگاه تاکید شد.
به گزارش اقتصادتهران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ در دیدار کوروش مجیدی سفیر ایران در ساحل عاج با کریم همتی که عصر روز سه شنبه  و با هدف بررسی وضعیت مرکز سلامت درمانی هلال احمر در ساحل عاج برگزار شد، ضرورت توسعه خدمات هلال احمر در مرکز سلامت، راه اندازی فاز دوم درمانگاه و همچنین فضایی برای استقرار دستگاه رادیولوژی و ایکس ری مورد تاکید قرار گرفت.

در این دیدار همچنین مقرر شد با هماهنگی وزارت بهداشت ساحل عاج، ارسال دارو به این مرکز با پیگیری و اقدامات سفیر ایران تسهیل شود.

 رئیس جمعیت هلال احمر در این نشست اعلام کرد: با توجه به مسائل مالی موجود، می توانیم با هماهنگی سفارت ایران و همچنین رایزنی با بخش خصوصی و خیرین، برای توسعه خدمات درمانگاه از خدمات بخش خصوصی استفاده کنیم برخی پزشکان بخش خصوصی ایران نیز برای خدمت در این ابراز تمایل کرده اند.

وی افزود: بخش تخصصی مرکز سلامت هلال احمر ایران در ساحل عاج فعال شده و همه متخصصان در حال خدمت و فعالیت هستند و با وجود اینکه به دلیل شیوع کرونا برخی مشکلات در این کشور به وجود آمده، اما فعالیت جمعیت هلال احمر ایران در حوزه تخصصی باعث شده مراجعه بیماران به این درمانگاه بالا باشد.

وی تاکید کرد: تلاش ما این است که با ارائه خدمات با کیفیت تر، هم درآمدهای هلال احمر را از این محل افزایش دهیم و هم وجهه جمهوری اسلامی ایران در کشور ساحل عاج ارتقا یابد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches