true
رییس هیات مدیره شرکت پست از ارسال ۸۴۲ میلیون مرسوله پستی توسط این شرکت در سال ۹۱ خبر داد.
اقتصاد تهران: محمد حسن کرباسیان، مدیر عامل و رییس هیات مدیره شرکت پست در نشستی خبری به مناسبت روز جهانی پست( ۹ اکتبر) که در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد، ضمن بیان این مطلب گفت: این رقم در سال ۹۰ حدود ۸۱۰ میلیون مرسوله بود که آمار سال ۹۱ حاکی از رشد ۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.
وی به برنامه ۱۰۰ روزه این شرکت اشاره کرد و گفت: در برنامه ۱۰۰ روزه شرکت پست قرار است سرویس خرید و فروش اینترنتی ۷۲ ساعته شود، مرسولات ویژه ۲۴ تحویل شوند، پست تلفنی ۱۹۳ در ۹ مرکز استان بزرگ راهاندازی و تلفن گویای پست ایجاد شود.
وی با بیان آن که توسعه ۴ سرویس پستی را در ۱۰۰ روز ابتدای کار دولت در برنامه داریم، تصریح کرد: نخست سرویس خرید و فروش اینترنتی است که باید ۷۲ ساعت شود ضمن آن که در مرحله بعدی تلاش برای ۲۴ ساعته شدن تحویل مرسولات ویژه استبه گون های هماکنون ۵۶ درصد مرسولات ویژه ۲۴ ساعت تحویل میشود که در برنامه ۱۰۰ روزه تعهد دادیم که تمام مرسولات ویژه ۲۴ ساعته تحویل شود.
مدیرعامل شرکت پست خاطرنشان کرد: هماکنون پست ۳ هزار و ۳۰۰ خط پستی دارد و برای انجام تعهدات مرسولات ویژه نیاز به خطوط جدید و ماشینهایی دارد که ظرف ۴، ۵ ساعت بتواند محصولات را از یک استان به استان دیگر برساند.
وی گفت: برنامه سوم راهاندازی پست تلفنی ۱۹۳ در ۹ مرکز استان بزرگ است به طوری که این سرویس هم اکنون در تهران در حال اجراست.
کرباسیان ادامه داد: سرویس چهارم راهاندازی سرویس مرکز تماس (کال سنتر) به شماره ۸۴۷۴۰۰۰۰ برای پاسخگویی تلفنی به نیازهای پستی مردم است.
رییس هیات مدیره شرکت پست همچنین یادآور شد: همکاری های مطلوبی با سازمان ثبت اسناد در زمینه صدور کارت هوشمند و نیز همکاری خوبی با معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی در خصوص توسعه ICT انجام گرفته است.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=4390
false
true