رییس هیات مدیره شرکت پست از ارسال 842 میلیون مرسوله پستی توسط این شرکت در سال 91 خبر داد.
اقتصاد تهران: محمد حسن کرباسیان، مدیر عامل و رییس هیات مدیره شرکت پست در نشستی خبری به مناسبت روز جهانی پست( 9 اکتبر) که در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد، ضمن بیان این مطلب گفت: این رقم در سال 90 حدود 810 میلیون مرسوله بود که آمار سال 91 حاکی از رشد 5 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.
وی به برنامه 100 روزه این شرکت اشاره کرد و گفت: در برنامه 100 روزه شرکت پست قرار است سرویس خرید و فروش اینترنتی 72 ساعته شود، مرسولات ویژه 24 تحویل شوند، پست تلفنی 193 در 9 مرکز استان بزرگ راهاندازی و تلفن گویای پست ایجاد شود.
وی با بیان آن که توسعه 4 سرویس پستی را در 100 روز ابتدای کار دولت در برنامه داریم، تصریح کرد: نخست سرویس خرید و فروش اینترنتی است که باید 72 ساعت شود ضمن آن که در مرحله بعدی تلاش برای 24 ساعته شدن تحویل مرسولات ویژه استبه گون های هماکنون 56 درصد مرسولات ویژه 24 ساعت تحویل میشود که در برنامه 100 روزه تعهد دادیم که تمام مرسولات ویژه 24 ساعته تحویل شود.
مدیرعامل شرکت پست خاطرنشان کرد: هماکنون پست 3 هزار و 300 خط پستی دارد و برای انجام تعهدات مرسولات ویژه نیاز به خطوط جدید و ماشینهایی دارد که ظرف 4، 5 ساعت بتواند محصولات را از یک استان به استان دیگر برساند.
وی گفت: برنامه سوم راهاندازی پست تلفنی 193 در 9 مرکز استان بزرگ است به طوری که این سرویس هم اکنون در تهران در حال اجراست.
کرباسیان ادامه داد: سرویس چهارم راهاندازی سرویس مرکز تماس (کال سنتر) به شماره 84740000 برای پاسخگویی تلفنی به نیازهای پستی مردم است.
رییس هیات مدیره شرکت پست همچنین یادآور شد: همکاری های مطلوبی با سازمان ثبت اسناد در زمینه صدور کارت هوشمند و نیز همکاری خوبی با معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی در خصوص توسعه ICT انجام گرفته است.