×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای طرح تحول بیست گانه در منطقه ۱۴

اقتصادتهران: شهردار منطقه۱۴ بر برنامه ریزی و عزم جدی حوزه‌های مختلف شهرداری این منطقه برای نونوار شدن محلات و استقبال از بهار طبیعت تاکید کرد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۴، امیر یزدی شهردار منطقه گفت: به منظور ایجاد تحول در نحوه خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان، طرح تحول بیست‌گانه در تمامی نواحی منطقه در حال اجرا و پیاده‌سازی است.

وی در ادامه با بیان اینکه در راستای اجرای طرح تحول بیست‌گانه، موضوعات مختلف شهری منطقه در حوزه‌های مختلف ترافیکی، خدمات شهری و عمرانی با نگاه ۳۶۰درجه، نسبت به احصاء مشکلات و معضلات در دستور کار است، از همه حوزه‌های شهری خواست، دقیق و ریزبینانه برای افزایش رفاه حال شهروندان در روزهای باقی مانده از سال، در اجرای پروژه‌های مختلف ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری و اجتماعی منطقه بسیج شوند.

گفتنی است طرح تحول بیست گانه در نواحی شش گانه منطقه ۱۴ به اجرا درآمده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches