×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای طرح تسریع ارائه خدمات به مشتریان ایران‌ خودرو

طرح تسریع در ارائه ی خدمات و بهبود پذیرش خودروها در نمایندگی‌های ایران‌ خودرو از ۲۸ بهمن امسال اجرایی شد.

به گزارش موج، علی نمکین، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، در این‌باره گفت: این طرح با هدف تسریع در ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان محصولات ایران‌خودرو به صورت نمونه در نمایندگی‌های شهر تهران به اجرا درآمده است.

وی با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز افزود: هدف از اجرای این طرح، دسترسی سریع و آسان مشتریان به خدمات تعمیرگاهی با تسهیل فرایند‌های جاری نمایندگی‌ها به خصوص در زمینه‌ گارانتی است. به این صورت که تأمین و تحویل‌گیری داغی قطعات تمامی خودروها به صورت ویژه صورت گرفته است تا بتوانیم بیشتر خودروها را در همان روز پذیرش و ترخیص کنیم.

نمکین در ادامه گفت: از اواخر بهمن که این برنامه آغاز شده تاکنون ۸۳۶۴ پذیرش موفق در نمایندگی‌های پایلوت تهران داشته‌ایم که زمان ترخیص این خودروها به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

مدیر عامل ایساکو با اشاره به اجرای طرح بازدید قبل از سفر که از سوم تا پانزدهم اسفند امسال با موفقیت در نمایندگی‌های ایساکو اجرایی شد، تصریح کرد: امیدواریم طرح‌های خاصی که در شرکت برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود، بتواند رضایت خاطر مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو را بیش از پیش جلب کند.

نمکین همچنین ضمن آرزوی سالی خوش گفت: امسال نیز با برنامه‌ای کامل و جامع در طرح امداد نوروزی از اواخر اسفند امسال‌ تا نیمه فروردین با بیش از ۵۰۰ نمایندگی کشیک در کنار هم‌وطنان عزیز خواهیم بود و بیشتر جاده‌های سراسر کشور تحت پوشش ناوگان امداد خودرو ایران قرار خواهد گرفت.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches