اقتصاد تهران
شماره خبر : 7430
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
اقتصاد تهران

اجرای طرح تسریع ارائه خدمات به مشتریان ایران‌ خودرو

طرح تسریع در ارائه ی خدمات و بهبود پذیرش خودروها در نمایندگی‌های ایران‌ خودرو از 28 بهمن امسال اجرایی شد.

به گزارش موج، علی نمکین، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، در این‌باره گفت: این طرح با هدف تسریع در ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان محصولات ایران‌خودرو به صورت نمونه در نمایندگی‌های شهر تهران به اجرا درآمده است.

وی با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز افزود: هدف از اجرای این طرح، دسترسی سریع و آسان مشتریان به خدمات تعمیرگاهی با تسهیل فرایند‌های جاری نمایندگی‌ها به خصوص در زمینه‌ گارانتی است. به این صورت که تأمین و تحویل‌گیری داغی قطعات تمامی خودروها به صورت ویژه صورت گرفته است تا بتوانیم بیشتر خودروها را در همان روز پذیرش و ترخیص کنیم.

نمکین در ادامه گفت: از اواخر بهمن که این برنامه آغاز شده تاکنون 8364 پذیرش موفق در نمایندگی‌های پایلوت تهران داشته‌ایم که زمان ترخیص این خودروها به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

مدیر عامل ایساکو با اشاره به اجرای طرح بازدید قبل از سفر که از سوم تا پانزدهم اسفند امسال با موفقیت در نمایندگی‌های ایساکو اجرایی شد، تصریح کرد: امیدواریم طرح‌های خاصی که در شرکت برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود، بتواند رضایت خاطر مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو را بیش از پیش جلب کند.

نمکین همچنین ضمن آرزوی سالی خوش گفت: امسال نیز با برنامه‌ای کامل و جامع در طرح امداد نوروزی از اواخر اسفند امسال‌ تا نیمه فروردین با بیش از 500 نمایندگی کشیک در کنار هم‌وطنان عزیز خواهیم بود و بیشتر جاده‌های سراسر کشور تحت پوشش ناوگان امداد خودرو ایران قرار خواهد گرفت.