×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
آماده‌سازی حرم مطهر امام راحل برای میزبانی از زائران خورشید

شهردار منطقه ۲ از محوطه سازی و آماده سازی حرم مطهر امام (ره) برای پذیرایی از زائرین در سی وپنجمین سالگرد ارتحال امام (ره) خبر داد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی، شهردار منطقه گفت: در آستانه سی و پنجمن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بهسازی و آماده کردن محوطه پیش بینی شده جهت برپایی ایستگاه های فرهنگی و صلواتی و پذیرایی از زائران در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بهنه تحویلی این منطقه در ضلع شمال غربی حرم واقع است افزود: موکب پذیرایی و خدمات‌رسانی به زائران بارگاه ملکوتی حضرت امام (ره) درفضایی به مساحت حدود ٧٠٠ متر‌مربع در حال تجهیز است.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده منطقه دو میزبانی و پذیرایی از زائران و شرکت کنندگان در مراسم را برعهده دارد و در خصوص پاکسازی محوطه، اکیپ کمکی به ستاد مدیریت پسماند اعزام میشود

به گفته صالحی؛ برپایی پردیس فرهنگی ، نمایشگاه عکس اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و… از دیگر اقدامات پیش بینی شده است که توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی اجرا می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches