×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
آرامش بیمه عمر و زندگی رقیبی در بین ابزارهای مالی کشور ندارد

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت بیمه سامان، با تاکید براهمیت بیمه عمر و زندگی در رفاه اجتماعی در کشور، ازمحصول بیمه زندگی به عنوان عاملی مهم در مدیریت بحران های مالی یک خانواده یاد کرد و گفت که افزایش ضریب نفوذ این محصول منجر به رشد رفاه در جامعه شده و زمانی که شرکت های بیمه ای بتوانند محصولات خود را برای مشتریان شفاف کنند اعتماد به صنعت بیمه نیز افزایش خواهد یافت.

به گزارش اقتصادتهران، ضرابیه، مدیریت دارایی و بدهی را یکی از اصلی ترین تکالیف و وظایف یک شرکت بیمه ای دانست و بیان کرد: درتمام صنایع مالی تنها صنعت بیمه است که برای توزیع خدمات و جمع کردن منابع مالی آن، آیین نامه های مشخصی دارد و این موضوع شروع و پایه اساسی محصولات جدید یونیت لینک در بیمه های زندگی است.

مدیرعامل شرکت بیمه سامان، با پیچیده خواندن محصول بیمه عمر و تشکیل سرمایه، گفت: برای فروش این محصول به عموم جامعه که هیچ شناحتی نسبت به آن وجود ندارد نمایندگان و کارگزاران وظایف مهمی را برعهده دارند.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches