×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
ترافیک نیمه سنگین همچنان در آزادراه تهران – کرج و چهار محور مسدود

اقتصادتهران: پلیس راهور ناجا اعلام کرد، برابر آخرین گزارش های دریافتی در حال حاضر در چهار محور آزادراه تهران – کرج، محور هراز، کرج – چالوس و آزادراه کرج – قزوین ترافیک نیمه سنگین مشاهده می شود.

به گزارش پلیس راهور، اکنون جنوب به شمال محور کرج _چالوس (محدوده هاب بیلقان تا کیلومتر ۱۲ و پل زنگوله تا سیاه بیشه)، جنوب به شمال محور هراز(محدوده لاسم تا آب اسک) باند شمالی آزادراه تهران – کرج (شهرک خاتم تا پل فردیس) و باند شمالی آازدراه کرج – قزوین (محدوده پل فردیس تا حصارک) دارای ترافیک نیمه سنگین است.

براساس این گزارش، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام وترافیکی روان برخوردار است.

همچنین پلیس راهور محورهای مسدود را محور شمشک به دیزین به علت انجام عملیات راهسازی، محور اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور استهبان-نی ریز در استان فارس و محور ایلام-صالح آباد محدوده ماربره در استان ایلام به علت ریزش پل مسدود عنوان کرد.

محورهای دارای محدودیت نیز آزادراه قم به تهران از تاریخ ۲۹ فروردین ماه تا ۲۰ شهریورماه محدوده عوارضی تا کیلومتر ۱۲،۵ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۷:۰۰ و روزهای سه شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

محور کرج-چالوس از تاریخ یکم اردیبهشت تا ۲۰ شهریور محدوده میدان امیر کبیر تا تونل کندوان-کیلومتر صفر تا ۷۵ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۷:۰۰ و روزهای چهار شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راه سازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

آزادراه رشت-قزوین از تاریخ ۱۶ اردیبهشت تا ۲۰ شهریورماه روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰ و روزهای چهار شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۴:۰۰ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راه سازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

محور بوئین زهرا-اشتهارد حدفاصل انتهای حوزه تا محدوده شهری و محور اشتهارد-ماهدشت حدفاصل انتهای محدوده شهری تا پلیس راه ماهدشت و محور ماهدشت-کیانشهر از کیلومتر صفر تا ۴۵ – از تاریخ ۱۶ خرداد تا ۲۰ شهریور روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۱۷:۰۰ به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راه سازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

آزادراه قزوین-آبیک؛ از تاریخ ۱۶ مرداد تا ۱۵ شهریور محدوده -کیلومتر صفر تا ۲۵ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۷:۰۰ و روزهای چهار شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ تا۱۲:۰۰ به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راه سازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

همچنین محورهای شمالی در استان مازندران (اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت) نیز شامل محور هراز(حد فاصل آمل تا امامزاده هاشم کیلومتر ۰ تا ۱۰۳)، محور چالوس (حدفاصل چالوس تا دهانه شمالی تونل کندوان کیلومتر ۰ تا ۸۰)، محور فیروزکوه (حدفاصل کمربندی قائمئشهر تا گدوک کیلومتر ۰ تا ۹۰)از ۱۷ مرداد تا ۲۰ شهریور و همچنین از دوم تا ۳۰ مهرماه از ساعت ۰۲۰۰ بامداد تا ۱۲۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راه سازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches