×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
خدمات رسانی بیمه «ما» به زائران اربعین حسینی

اقتصادتهران: بیمه «ما» در راستای ارج نهادن و خدمات رسانی مناسب و شایسته به زائران و توجه به اصل مشتری مداری با حضور در مرزهای خروجی کشور به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی و از آنان پذیرائی کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه «ما»، این شرکت به منظور تکریم و رفاه حال عزاداران حسینی اقدام به برپایی ایستگاه ‌های صلواتی و استقبال و پذیرائی از زائران و استقرار  تیم‌های خسارت سیار خود در مکان‌های پر تردد و ورودی مرزهای مهران، چذابه و شلمچه کرد.

بر اساس این گزارش، کارشناسان مستقر در مرز مهران  بیمه «ما» مقدم زائران را گرامی داشتند. همچنین تیم های خسارت سیار این شر کت با توجه به حجم گسترده ترافیک و به منظور رفاه حال بیمه‌گذاران عزیز در معابر شهری و برون شهری استان ایلام حضور داشته و به مردم در اسرع وقت خدمت رسانی کردند تا در جهت ارائه خدمات بیمه گری و در دسترس بودن مشتریان به وظایف خود عمل نمایند.

گفتنی است ایستگاه صلواتی و تیم های خسارت سیار بیمه «ما» در منطقه مرزی مهران از نخستین روز برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی برپا شده است و تا دو روز پس از برپایی مراسم اربعین، پذیرای زائران خواهد بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches