×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تفاوت مدیریت جهادی از دیگر مدیریت‌ها، معنویت است

اقتصادتهران: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اصل معنویت و اجر آخروی آن، مهمترین عامل تفاوت مدیریت جهادی با دیگر مدیریت هاست.

به گزارش ایرنا، «محمد شریعتمداری» شامگاه دوشنبه در چهارمین همایش ملی «مدیریت جهادی» افزود: مدیریت، پیوند عنصرهای مادی و معنوی و روابط متقابل بین آنهاست.

وی گفت: جهاد به معنای مبارزه است و در نیت، فکر، عمل و بیان نمایان می شود.

وی به روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: در آن دوران گروه های جهادی برای کمک رسانی به مردم تشکیل شد که امام(ره) آن را جهاد سازندگی نامید که بیانگر توجه و اهمیت موضوع جهاد و اقتصاد است.

به گزارش ایرنا، چهارمین همایش ملی «مدیریت جهادی» عصر امروز در محل سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.

رییس سازمان برنامه و بودجه، وزیران بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و صنعت، معدن و تجارت، نایب رییس مجلس شورای اسلامی و رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش حضور داشتند.

در چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی از ١٠ خانواده شهید بخش های مختلف کشور و یک جانباز ٧٠ درصد و شماری از مدیران جهادی قدردانی شد.

ساماندهی درآمدها و هزینه های کشور و کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی از بندهای سیاست های اقتصاد مقاومتی است که در سال ۱۳۹۲ ابلاغ شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches