×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پایانه مسافربری ایرانشهر با ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی به زودی افتتاح می‌شود

اقتصادتهران: معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: پایانه مسافربری این شهرستان با پیشرفت فیزیکی ۹۷ درصد با سرمایه گذاری بخش خصوصی بزودی افتتاح می شود.

نبی بخش داودی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پایانه مسافربری ایرانشهر در زمینی به گستره ۱۰ هکتار با اعتباری افزون بر ۱۴۰ میلیارد ریال در حال ساخت است.

وی بیان کرد: وجود هشت شرکت مسافربری و تردد روزانه حدود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس از داخل شهر ایرانشهر سبب سنگین شدن بار ترافیک در سطح این شهر شده است.

وی بیان کرد: این ترمینال با هدف کاهش بار ترافیکی داخل شهر، جلوگیری از بحران ترافیک و ساماندهی شرکت های مسافربری در حال ساخت است.

فرماندار ایرانشهر یکسان سازی، تجمیع شرکت های مسافربری، جلوگیری از سردرگمی مسافران، ایجاد نظم ترافیکی و جلوگیری از آلودگی صوتی را از جمله مهمترین اهداف ساخت این ترمینال ذکر کرد.

به گزارش ایرنا عملیات ساخت پایانه مسافربری ایرانشهر توسط بخش خصوصی از هشت سال قبل آغاز شده و بزودی افتتاح می شود.

ایرانشهر تا کنون فاقد پایانه مسافربری بوده و تنها شرکت های مسافربری در مرکز این شهر مسقراند و نسبت به جابه جایی مسافر به اقصی نقاط کشور فعالیت می کنند.

ایرانشهر در فاصله ۳۴۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر ترانزیتی چابهار، زاهدان- میلک و چابهار – بم واقع شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches