×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
عملیات ساخت نخستین خانه جوانان سمنان به زودی آغاز می‌شود

اقتصادتهران: مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: عملیات ساخت نخستین خانه جوانان این استان به زودی با حضور جمعی از مسوولان در شهرستان سمنان آغاز می شود.

فرزاد فتاحی روز شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: ۱۰ میلیارد ریال برای راه اندازی طرح خانه جوانان سمنان اختصاص یافت که طرح و نقشه آن از وزارت ورزش و جوانان به استان ابلاغ شده است.

وی اظهارداشت: احداث خانه جوانان برای همه شهرها سمنان برنامه‌ریزی شده و از محل اعتبارات ملی هم برای این بخش بودجه قابل توجه ای تخصیص یافت.

وی با بیان این که احداث خانه جوانان نیازمند ۵۰۰ متر زمین در مرکز شهرستان‌‌ها است، اضافه کرد: فرمانداران تامین فضای را در دستور کار قرار دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با تاکید بر لزوم گسترش طرح سرآمدان در استان، تصریح کرد: این طرح نیازمند ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار است.

به گزارش ایرنا، شهرستان های سمنان و آرادان به ترتیب بیشترین و کمترین قشر جوان را در استان سمنان در اختیار دارند.

بر اساس آخرین سرشماری سال ۹۵، در استان سمنان تعداد چهار هزار و ۶۱۳ نفر جمعیت پسران بیشتر از جمعیت دختران است.

استان سمنان بیش از ۷۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches