در راستای ترویج فرهنگ استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک از سوی بانک سینا، نزدیک به ۹۴ درصد اسناد صادره این بانک در فروردین ماه جاری به صورت مکانیزه و از طریق درگاههای بانکداری الکترونیک صورت گرفته است.
به گزارش روابط عمومی بانک سینا، در راستای اجرای سیاستهای توسعهای در حوزه بانکداری الکترونیک، ۹۴ درصد اسناد در این بانک طی فروردین ماه به صورت مکانیزه صادره شده است که نسبت به ماه قبل رشدی معادل ۱٫۵۷ درصد را نشان میدهد.
بر اساس این گزارش، توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و ایجاد تنوع در سبد محصولات، از جمله سیاستهای اصلی بانک سینا در سالهای اخیر بوده و در این راستا اقدامات موثری برداشته شده که از آن جمله میتوان به بهره برداری از خدمات همبانک، سیناسل، کارپوشه حقوقی، فرابانک، همراه بانک، اینترنت بانک و بسیاری خدمات دیگر اشاره کرد.
دیدگاه ها بسته هستند.