×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۴۵۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد تنظیم بازار کشف شد

اقتصادتهران: رئیس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی و قاضی شعبه ۴۶ از کشف و ضبط چهار و نیم تن مرغ منجمد تنظیم بازار که به قیمت آزاد و خارج از شبکه عرضه می شد، خبر داد.

بهروز طالبیان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بر اساس گزارش مردمی، تیم گشت مشترک تعزیرات و دادستانی تهران به همراه نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی، بازرسان سازمان صنعت، معدن، تجارت، اصناف و نیروی انتظامی از یک واحد صنفی در محدوده خیابان عبدل آباد بازرسی کرد.

وی افزود: در یخچال این فروشگاه که ظرفیت نگهداری ١٠ تن گوشت داشت، چهار و نیم تن مرغ منجمد تنظیم بازار کشف شد.

طالبیان ادامه داد: واحد متخلف، در حالی که باید مرغ تنظیم بازار را به نرخ مصوب و به قیمت هر کیلو، ٨٩٠٠ تومان عرضه می کرد، به نرخ آزاد و به قیمت ۱۴ هزار تومان می فروخت.

رئیس گشت های مشترک تعزیرات گفت: پس از بررسی بازرسان و احراز تخلف، صاحب این واحد صنفی به جرم اخلال در نظام اقتصادی به دستور مقامات قضایی بازداشت و به دادسرا فرستاده شد، همچنین مرغ های کشف شده برای عرضه به نرخ مصوب تنظیم بازار، بارگیری و به میادین میوه و تره بار شهرداری فرستاده شد.

قاضی شعبه ۴۶ تعزیرات خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، گزارش آن را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت معدن تجارت اعلام کنند تا در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches