×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۲۴۰۰ آمبولانس به ناوگان اورژانس اضافه می‌شود

اقتصادتهران: معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سه هزار آمبولانس در ناوگان اورژانس کشور در حال فعالیت است و ۲ هزار و ۴۰۰ آ‌مبولانس جدید تا پایان دولت به این مجموعه اضافه می‌شود.

 محمد آقاجانی روز یکشنبه در مراسم افتتاح پنج پایگاه اورژانس هوایی در وزارت بهداشت افزود: طرح تحول سلامت توجه ویژه ای به توسعه ناوگان اورژانس داشته است، ۱۲۰پایگاه اورژانس در حال ساخت است و علاوه بر نوسازی ناوگان آمبولانس زمینی، ناوگان آمبولانس هوایی نیز در این دولت شکل گرفت و توسعه یافت.

وی ادامه داد: تاکنون ۳۰ پایگاه اورژانس هوایی در کشور ایجاد شده است و تلاش می‌کنیم تا پایان دولت، تعداد این پایگاه‌ها به حدود ۴۴ پایگاه برسد.

معاون وزیر بهداشت اضافه کرد: علاوه بر نوسازی ناوگان اورژانس هوایی در اورژانس های بیمارستانی نیز تحولات بزرگی رخ داده، تجهیزات و فضای اورژانس های بیمارستانی نو شده است و نیروهای کارآزموده در این بخش ها بکارگیری شده اند.

وی گفت: علاوه بر آن با اجرای طرح تحول سلامت، تخت های آی سی یو نیز افزایش یافتند. ۲ هزار ۴۰۰ تخت جدید آی سی یو در حال ساخت و تجهیز هستند. این تخت‌ها، تا پایان دولت تحویل می‌شوند و تعداد قابل توجهی از آنها به بهره‌برداری رسیده‌اند.

آقاجانی ادامه داد: بیش از ۱۶۰ هزار کیلومتر راه روستایی و فرعی نیز در کشور وجود دارد که با توجه به صعب العبور بودن بسیاری از این مناطق لازم است، پوشش اورژانس کشور در این مناطق نیز توسعه یابد.

به گزارش ایرنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طی مراسمی در وزارت بهداشت از طریق ویدئو کنفرانس پنج پایگاه اورژانس هوایی در شهرهای الیگودرز، یاسوج، لار، جهرم و طبس را افتتاح کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches