×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
۱۳۵۰ مدرسه شاهد در کشور فعالیت می‌کند

 

اقتصادتهران: سرپرست اداره کل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش، از فعالیت ۱۳۵۰ مدرسه شاهد در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش مهر، محمدرضا رزاقی در دومین روز از گردهمایی ۳ روزه رؤسای ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور که در اردوگاه شهید باهنر تهران در حال برگزاری است، فصل بهار را نقطه عطفی برای انقلاب  اسلامی دانست و افزود: هر چند انقلاب اسلامی در بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رسید، اما ۱۲ فروردین، روز همه پرسی جمهوری اسلامی، ۳ خرداد ماه سالروز آزادی خرمشهر و همچنین ۲۹ اردیبهشت و ۲ خرداد ماه سالروز حماسه های انتخاباتی مردم، نقاط عطفی هستند در کارنامه موفق پیروزی های انقلاب اسلامی مشاهده می شود.

وی افزود: خدمتگزاری به فرزندان شاهد، افتخاری است که شامل برخی از افراد شده است و راه شکرگزاری آن، تلاش مضاعف رای تربیت فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان می باشد.

رزاقی با اشاره به وجود ۱۳۵۰ مدرسه شاهد در سطح کشور، گفت: به ادارات امور شاهد و ایثارگران  استان ها تفویض اختیار شده تا با توجه به شرایط هر استان، برنامه ریزی های مناسب را انجام دهند.

 وی ابراز امیدواری کرد: خدمت به فرزندان شاهد باید به گونه ای باشد که دانش آموزان در مسیر واقعی شهدا و ایثارگران قرار گیرند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches