×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۵ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
کسب رتبه نخست گروه سایپا در ارائه خدمات پس از فروش

گروه خودروسازی سایپا در ارزیابی وزارت صمت توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، موفق شد، ‌برای نخستین بار رتبه یک ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای سبک در حوزه محصولات تولیدی گروه سایپا و همچنین رتبه یک خدمات پس از فروش در حوزه ارائه خدمات به محصولات گروه پارس خودرو را کسب کند.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از سایپانیوز، جواد توسلی مهر، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا درباره دستاورد این مجموعه در ارائه خدمات پس از فروش به محصولات تولیدی گروه سایپا، ‌گفت: کسب رتبه یک خدمات پس از فروش توسط شرکت سایپایدک حاصل استقرار تفکری جدید در عرصه ارائه خدمات و با تکیه بر توان شبکه نمایندگی‌ها و کارکنان متعهد گروه سایپا است.

او افزود: در سه ماهه نخست سال جاری با اقدامات جهادی، تشکیل تیم‌های حل مساله، شناسایی کاستی‌ها در فرآیندهای مختلف سازمان، تعریف اقدامات اصلاحی اثر بخش و تکمیل سوابق ارزیابی سال گذشته، در جهت اعتلای نام خودروسازی سایپا گام برداشته شده است.

توسلی مهر تاکید کرد: هر ساله شرکت‌های خدمات پس از فروش، توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و شرکت سایپایدک موفق شده در سال جاری سه ستاره کیفی و رتبه یک در محصولات تولیدی گروه سایپا (سواری) را کسب کند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: ماموریت گروه سایپا با کسب رتبه یک به پایان نرسیده و مسئولیت در ارائه خدمات مطلوب و شایسته مردم ایران، بیشتر از پیش شده است. مسیر توسعه و بهبود همواره از اولویت‌های گروه سایپا بوده است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches