اقتصادتهران: نمایندگان تهران بیمه آرمان امروز در دفتر مرکزی این شرکت با اصول و روشهای نوین بازاریابی و فروش بیمههای زندگی آشنا شدند.
به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان، نمایندگان بیمه در این کارگاه ضمن آشنایی با اصول و مفاهیم محوری بازاریابی و فروش و مسائل و چالشهای آن، روشهای مشتری یابی و یافتن بازار هدف، متدهای فروشندگی، اصول و فنون مذاکره، جذب مشتری و … را فراگرفتند.
محمد جنیدی در این کارگاه ضمن بازگو کردن مراحل مختلف بازاریابی و فروش بیمههای عمر و سرمایه گذاری، با اشاره به مهم ترین عوامل مؤثر در بازاریابی و فروش گفت: شناسایی بازار هدف، هنر مشتری یابی، کشف خواستهها و نیازهای مشتری، مراحل و راهبردهای فروش، روشهای جلب مشتری و تکنیکهای تبلیغ این نوع بیمهها از جمله مواردی است که هنگام فروش باید مورد توجه نمایندگان قرار گیرد.
دیدگاه ها بسته هستند.