true
اقتصادتهران: مدیر سامانه پاسخگویی به اعتراض های یارانهای (موسسه رعد الغدیر زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) گفت: در چهار روز به یک میلیون و ۸۰ هزار تماس مردمی در اعتراض به دهک بندی یارانهها به صورت تماس تلفنی و گویا پاسخ داده شد.
به گزارش اقتصادتهران، علیرضا اتشک روز جمعه در گفتوگو با ایرنا، اظهار داشت: در این مرکز به منظور رسیدگی به شکایات و سوالات مردمی در اجرای طرح «مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها» به ۸۰ هزار تماس تلفنی با سامانه ۶۳۶۹ پاسخ داده شده است.
وی افزود: در این سامانه ۱۳۰ اپراتور پاسخگو هستند که ظرفیت پاسخگویی به یک هزار و ۵۰۰ تماس در هر ساعت وجود دارد.
مدیر سامانه تلفنی پاسخگویی به اعتراض های یارانه ای( موسسه رعد زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) با اشاره به سامانه گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ بیان داشت: ۲ هزار خط ظرفیت همزمان پاسخگویی به تماس گیرندگان را دارد که از زمان اجرای طرح به یک میلیون تماس رسیدگی شده است.
اتشک تاکید کرد: این سامانه گویا ظرفیت پاسخگویی به یک میلیون تماس در یک ساعت را دارد.
به گزارش ایرنا، سامانه تلفنی ۶۳۶۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در موسسه نیکوکاری رعد الغدیر فعال است که تمام اپراتورهای آن از جامعه معلولان جسمی حرکتی هستند.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=239055
false
true