جمعه, ۱۴ آذر , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

پاسخگویی به بیش از یک میلیون اعتراض دهک بندی یارانه‌ای

۲۴ اردیبهشت, ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۰

پاسخگویی به بیش از یک میلیون اعتراض دهک بندی یارانه‌ای

اقتصادتهران: مدیر سامانه پاسخگویی به اعتراض های یارانه‌ای (موسسه رعد الغدیر زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) گفت: در چهار روز به یک میلیون و ۸۰ هزار تماس مردمی در اعتراض به دهک بندی یارانه‌ها به صورت تماس تلفنی و گویا پاسخ داده شد.

به گزارش اقتصادتهران، علیرضا اتشک روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: در این مرکز به منظور رسیدگی به شکایات و سوالات مردمی در اجرای طرح «مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها» به ۸۰ هزار تماس تلفنی با سامانه ۶۳۶۹ پاسخ داده شده است.

وی افزود: در این سامانه ۱۳۰ اپراتور پاسخگو هستند که ظرفیت پاسخگویی به یک هزار و ۵۰۰ تماس در هر ساعت وجود دارد.

مدیر سامانه تلفنی پاسخگویی به اعتراض های یارانه ای( موسسه رعد زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) با اشاره به سامانه گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ بیان داشت: ۲ هزار خط ظرفیت همزمان پاسخگویی به تماس گیرندگان را دارد که از زمان اجرای طرح به یک میلیون تماس رسیدگی شده است.

اتشک تاکید کرد: این سامانه گویا ظرفیت پاسخگویی به یک میلیون تماس در یک ساعت را دارد.

به گزارش ایرنا، سامانه تلفنی ۶۳۶۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در موسسه نیکوکاری رعد الغدیر فعال است که تمام اپراتورهای آن از جامعه معلولان جسمی ‌حرکتی هستند.

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها