اقتصادتهران: هوشمندسازی موجب افزایش وفاداری مشتریان و دریافت اطلاعات دقیق می شود.
نیلوفر اسکندری کیا، مشاور شرکت پرداخت شاپ در گفت و گو با خبرنگار اقتصادتهران، به توضیحاتی در خصوص رویکرد هوشمندسازی در سازمان ها پرداخت و گفت: هوشمندسازی آثار مطلوبی بر عملکرد سازمان دارد.
وی به برخی مزایای رویکرد پرداخت هوشمند اشاره و تصریح کرد: یکی از آثار هوشمندسازی در سازمان ها افزایش وفاداری مشتریان است.
وی افزود: هوشمندسازی موجب می شود داده های دقیقی از مدیران و پرسنل شرکت در اختیار قرار گیرد.
دیدگاه ها بسته هستند.