true
تهران اکونومی: شهرداری منطقه ۶ با هدف کاهش تخلفات و سرعت بخشیدن به کارها به سمت مکانیزه شدن خدمات پیش میرود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، عظیم بابائی با اعلام آغاز مکانیزه شدن خدمات در شهرداری منطقه ۶ خاطر نشان کرد: مکانیزه کردن خدمات در شهرداری، با هدف کاهش تخلفات و سرعت بخشیدن به کارها در دستور کار قرار گرفته است. با انجام این کار بیشتر امور به صورت سیستمی و مکانیزه انجام می شود تا در اسرع وقت پاسخگوی شهروندان باشیم و حقی از شخصی ضائل نشود.
شهرداری منطقه ۶ خاطر نشان کرد: مکانیزه شده خدمات در برخی از بخش ها همچون سامانه نوبت دهی، ملاقات با شهروندان و… به صورت مکانیزه انجام می شود، امیدوارم در آینده ای نزدیک بیشتر امور به صورت مکانیزه انجام شود.
وی یادآور شد: انجام همه امور با همکاری همکاران توانمند انجام می شود و امیدوارم با همدلی و هم افزایی بیشتر، تلاش ویژه تری داشته باشیم. توجه به آرامش و آسایش کارکنان شهروندان حائز اهمیت است، ما امانتدار مردم هستیم و این امانت را با تعهد، اخلاق و وفاداری انجام میدهیم.
شهردار منطقه ۶ افزود: اولین شبکه زباله گیر مکانیزه قلب پایتخت با توانایی جمع آوری زبالههای ریز و درشت کانال های سرپوشیده در خیابان حافظ نرسیده به کریم خان نصب شد، این طرح به صورت پایلوت برای اولین بار در منطقه ۶ انجام شده است و به زودی در سطح منطقه نیز اجرایی می شود.
وی با تاکید بر نگهداشت شهر افزود: موضوع نگهداشت شهر از اولویت های ویژه شهرداری است، در نظرسنجی که از شهروندان شد، آنها بر زیبایی شهر، رسیدگی به فضای سبز، رفع سد معبر، تمیزی و نظافت شهری توجه ویژه ای داشتند، لذا نگهداشت شهر از اهمیت بسزایی برخوردار است.
شهردار منطقه ۶ با اشاره به توسعه حمل و نقل عمومی یادآور شد: بحث مترو، تملک ایستگاه ها و خطوط بی آر تی بیشترین درصد اعتبارات شهرداری را به خود اختصاص داده است، رسیدگی به این ها جزو اولویت هایی است که باید رسیدگی شود.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=20633
false
true