جمعه, ۱۴ آذر , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

مشتری مداری صد درصدی؛ درخواست مشتریان از سیستم بانکی

۲۸ فروردین, ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۴

مشتری مداری صد درصدی؛ درخواست مشتریان از سیستم بانکی

اقتصادتهران: اگرچه همواره توجه به رعایت اصول مشتری مداری در بانک ایران زمین یکی از مواردی است که بانک های مختلف به آن ادعا دارند اما باز هم هستند بانک هایی که تنها مقوله مشتری مداری را به عنوان یک شعار مورد استفاده قرار داده و در عمل اهمیت چندانی به نیازهای واقعی بانکی مشتریان خود نمی‌دهند.

به گزارش اقتصادتهران، این در حالی است که بانک ایران زمین در عمل، با سرلوحه قرار دادن مقوله مشتری مداری یکی از معدود بانک های کشور است که علاوه بر رفع تمام نیازهای بانکی مشتریانش از طریق ارائه خدمات متنوع، توانسته به درصد بسیار بالایی از ایجاد و ثبات مقوله مشتری مداری نائل آید.

این موارد به گونه‌ای است که بانک ایران زمین به بانکی محبوب از نظر کاربران و مشتریان تبدیل شده است. ارائه اپلیکیشن‌های اینترنت بانک و همراه بانک در کنار آسوده بودن و سهولت استفاده از این اپلیکیشن همواره یکی از گزینه هایی است که رضایت صد در صدی مشتریان را به همراه داشته است.

آموزش کامل و حرفه‌ای پرسنل بانک ایران زمین در بدو ورود و نیز استفاده از آخرین فناوری های بانکداری نوین در این بانک، همواره بانک ایران زمین را متمایز از سایر بانک‌ها و یک مرحله پیشرو تر از آن‌ها قرار داده است.

این بانک که قرار است در آینده ای نه چندان دور به بانک تمام دیجیتال تبدیل شود، همواره اصل مشتری مداری را در سرلوحه فعالیت‌های خویش قرار داده به طوری که ورود به فناوری تمام دیجیتال و نیز سرمایه گذاری و انجام هزینه‌هایی برای این امر همگی نشان از توجه مدیران بانک به مقوله مشتری مداری است.

در چنین مواردی که دغدغه مدیران و سهامداران بانک ایران زمین، بررسی و تجزیه و تحلیل دقیق نیازهای بانکی مشتریان است، بکارگیری آخرین فناوری‌های نوین بانکی نیز در این راستا ارائه می‌شود که همین امر نشان از بلوغ فکری و نیز آینده نگری مدیران بانک ایران زمین است.

مشتریان بانک ایران زمین علاوه بر دریافت کامل تمام خدمات نزد بانکی که از کارکنان متعهد و زبده بهره مند است، با فراغ بال خواهند توانست نسبت به رفع تمام نیازهای بانکی خود پرداخته و در نهایت نیز با رضایت کامل، شعبه یا اپلیکیشن خود را ترک کنند.

دسترسی آسان به مدیران بانک از طریق ارائه و انعکاس نقطه نظرات مشتریان از یکسو و ترتیب اثر دادن به تمامی آن‌ها از طریق تمهیداتی که برای این منظور در نظر گرفته شده است سندی است بر اثبات دغدغه مدیران بانک‌هایی که بر توجه به مقوله مشتری مداری ارج می‌نهند.

مهرداد عسگری

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها