true
مدیرعامل بانک شهر در نشست تخصصی مدیران این بانک با شهردار، اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری قزوین از راهاندازی خط تلفن ارتباط مشتریان با مدیران عالی این بانک خبر داد.
حسین محمدپورزرندی مدیرعامل این بانک رویکرد مشتریمداری، تکریم و مدیریت ارتباط با مشتریان را نخستین اولویت بانک شهر عنوان کرد و شهروندان را به عنوان مشتریان بانکشهر از مهمترین ارکان حیات این بانک برشمرد.
وی تصریح کرد: بانک شهر در راستای تمرکز بر استحکام و ایجاد ارتباط نزدیکتر با مشتریان و با باور آنکه حفظ مشتریان فعلی بانک میتواند نقش مؤثری در توسعه فعالیتهای این بانک داشته باشد، درصدد است تا نظام مدیریت ارتباط با مشتری را به عنوان اولویت مهم این بانک عملیاتی کند.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=8092
false
true