مدیرعامل فیدیبک، از ارائه این پلتفرم برای ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده توسط کسب و کارهای مختلف یاد کرد.
به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، میلاد پرویزی، در مراسم معرفی پلتفرم فیدیبک با شعار ” میخواهیم صدای سکوت را بشکنیم” که عصر روز دوشنبه 17 شهریورماه در محل مرکز تجاری پلاتین برگزار شد، ضمن بیان این مطلب، گفت: اثرگذاری فیدیبک بر فرهنگ سازمانی ایران به گونهای است که منجر به شکستن دیوار سکوت و ایجاد فرهنگ شنیدن واقعی میشود به طوری که این امر به سازمانها برای تصمیمگیری بر پایه دادههای معتبر کمک شایانی کرده و نیز بستری برای بیان آزادانه دیدگاهها بدون ترس از قضاوت را فراهم میآورد. از سوی دیگر افزایش رضایت کارکنان و مشتریان و تقویت سرمایه اجتماعی سازمان و نیز حرکت به سمت مدیریت نوین ایرانی بر مبنای گفتوگو، اعتماد و بهبود مستمر از جمله مزایای فیدیبک محسوب میشود.
او همچنین درباره مزایای رقابتی فیدیبک گفت: فیدیبک مناسب همه سازمانهاست، نیازی به نصب اپ ندارد و آنها میتوانند کاملاً ناشناس، در پنلی از خدمات فیدیبک استفاده کنند و کاربران هم میتوانند در کمتر از یک دقیقه نظرات دغدغهها و پیشنهادهای خود را ثبت کنند.
به گفته مدیرعامل فیدیبک، فیدیبک ابزاری نوین که به سازمانها کمک میکند صدای واقعی کارکنان و مشتریان خود را بهطور سریع، ناشناس و تحلیلی بشنوند. «فیدیبک» تنها یک ابزار جدید نیست؛ یک تحول فرهنگی و دیجیتال برای شنیدن واقعی و ساختن سازمانهای شفاف و یادگیرنده است. این پلتفرم با استفاده از فناوریهای هوشمند، بازخوردهای خام را به گزارشهای مدیریتی و قابلاقدام تبدیل میکند؛ گزارشی که میتواند مستقیماً بر تصمیمگیریها و بهبود مستمر سازمان اثر بگذارد.
پرویزی با اشاره به آن که این پلتفرم بستری فراهم میسازد تا صدای کارکنان و مشتریان شنیده شود، اعتماد سازمانی افزایش یابد و مسیر یادگیری و بهبود مداوم هموار گردد، تصریح کرد: فیدیبک با تقویت ارتباط میان کارکنان و مدیران، زمینه ارتقاء کیفیت خدمات، افزایش رضایت مشتریان و رشد پایدار سازمانها را فراهم میکند.
پرویزی اضافه کرد: فروشگاهها هم میتوانند با سنجش رضایت مشتریان از فروشنده محیط و کالاها با هدف ارتقای تجربه خرید و افزایش وفاداری از آن بهره برند. سازمانهای دولتی هم از طریق ارزیابی رضایت شهروندان در حوزههای مختلف و بهبود خدمات عمومی با تکیه بر دادههای واقعی از فیدیبک استفاده کنند و به عبارت دیگر فیدیبک در واقع پلی است بین درک واقعی سازمان و تصمیم گیریهای اثر بخش برای آینده ای رقابتیتر است.
بر اساس این گزارش، در این مراسم سخنرانان دیگری نیز با موضوعات مشابه ایراد سخنرانی کردند که در ذیل آمده است:
1-خانم فرشته ایراننژاد؛ سکوت افراد از منظر علمی و روانشناسی
تعریف علمی و کاربردی سکوت.
دلایل سکوت از نگاه روانشناسی (ترس، خجالت، قضاوت، بیاثر بودن).
اهمیت شناخت ریشههای رفتاری سکوت در مدیریت افراد.
2- بهزاد استقامت – سکوت مشتریان و اثر آن بر کسبوکار
عواملی که باعث میشوند مشتریان سکوت کنند (بیاعتمادی، سختی بیان بازخورد، بیاثر بودن).
پیامدهای سکوت مشتری: ترک بیصدا، آسیب به برند، هزینههای پنهان.
اهمیت شنیدن صدای مشتری برای بهبود تجربه و حفظ وفاداری.
3- سرکار خانم لیلی فنایی – سکوت کارمندان و سکوت سازمانی
چرا کارمندان سکوت را انتخاب میکنند (ترس، فرهنگ بسته، بیاثر بودن بازخورد).
تبعات سکوت سازمانی: کاهش نوآوری، فرسودگی شغلی، افت برند کارفرمایی، افزایش ترک کار.
نقش فرهنگ سازمانی در بازخوردپذیری.
4- پیام بهرامپور – بازخورد در دنیای امروز و مدرن
جایگاه بازخورد در سازمانها و برندهای مدرن.
تفاوتها با گذشته: سرعت تغییرات، شفافیت بیشتر و دادهمحوری.
روندهای جدید: بازخورد دیجیتال، ناشناسسازی، بازخورد لحظهای و تحلیل هوشمند.
5- ارشیا دکامی – چگونه به بازخورد پاسخ دهیم و آن را مدیریت کنیم؟
اهمیت پاسخ به بازخورد و اینکه بازخورد بیپاسخ خود به سکوت جدید تبدیل میشود.
اصول پاسخدهی مؤثر: گوش دادن فعال، قدردانی، شفافیت و اقدام عملی.
مدیریت بازخورد در سطح سازمان و تبدیل آن به تصمیمهای اجرایی
این گزارش میافزاید علاقمندان میتوانند از طرق زیر نسبت به راههای ارتباطی با فیدیبک اقدام نمایند:
1- اینترنت
سایت
https://feediback.com/
2-اینستاگرام
Feediback – فیدیبک
https://www.instagram.com/feediback/
3- لینکدین
Feediback – فیدیبک
https://www.linkedin.com/company/feediback/
4- توییتر
Feediback – فیدیبک
https://x.com/feediback?s=21

دیدگاه ها بسته هستند.